Διαγωνισμός του ΑΒ Βασιλόπουλος χαρίζει 800€ ; Πως είναι στημένη η παγίδα !

1769

41603

Τις τελευταίες μέρες έχουμε δει να πετάγονται στις οθόνες μας παράθυρα τα οποία μας ενημερώνουν πως κερδίσαμε κάποιο δώρο από γνωστή αλυσίδα Supermarket. Τι πραγματικά συμβαίνει; 

Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

41605

Δυστυχώς για εμάς η ίδια η αλυσίδα έχει αναφερθεί στο θέμα και έχει ξεκαθαρίσει πως δεν κάνει τέτοιους διαγωνισμούς και δεν ξέρει αν και ποιος θα δώσει το δώρο. Κρίμα…γιατί το πρώτο σχόλιο που λέει:  «Ουάου ωραία, μόλις πήρα ένα ολοκαίνουριο iPhone 6S. Το παρέλαβα στο τοπικό κατάστημα AB στην Athen» μας γέμισε ελπίδες. Ακόμη η εταιρία ΑΒ Βασιλόπουλος μας ενημερώνει πως έχουν χρησιμοποιήσει το λογότυπο χωρίς τη συναίνεσή της και έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες.

41606

Δείτε και στα παρακάτω link

https://archive.is/sDp67

https://archive.is/Mb56q

41618

 

Ελπίζουμε να μην πέσατε και εσείς θύματα.

Ας δούμε πως είναι στημένη η παγίδα. 

Χρησιμοποιούν παράνομα το λογότυπο και το όνομα AB Βασιλόπουλος για να σας παραπλανήσουν με τον ισχυρισμό «Γειά σας, AB γιορτάζει και μοιράζει απίστευτα δώρα. Σας προτείνω να ρίξετε μία ματιά και να βιαστείτε. Ευχαριστώ» και θέλουν να σας κάνουν συνεργούς στην κομπίνα, γι’ αυτό σας ζητούν να να κάνετε like και να κοινοποιήσετε τον ψεύτικο διαγωνισμό. Με αυτό τον τρόπο θα εξαπατηθούν οι φίλοι σας και η κομπίνα θα διαδοθεί περισσότερο χωρίς να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους.

Έτσι θα έχετε μια δόση ευθύνης σε αυτή την ιστορία, αφού μέσω της δικής σας κοινοποίησης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εξαπατηθούν οι φίλοι σας.

41614

 

Link

https://archive.is/hQTxu

Αφού έχετε κοινοποιήσει στο «βήμα 1» και έχετε στείλει το κείμενο «Γειά σας, AB γιορτάζει και μοιράζει απίστευτα δώρα. Σας προτείνω να ρίξετε μία ματιά και να βιαστείτε. Ευχαριστώ» σε 5 ομάδες ή 8 φίλους στο Facebook, για να εξαπατηθούν και οι φίλοι σας ή όσοι χρήστες είναι σε κάποια ομάδα, στο «βήμα 2» πατάτε στο like (βήμα 3, άσχετα αν και αυτό γράφει «βήμα 2»). Αυτόματα θα ανοίξει ένα πλαίσιο που θα σας ενημερώνει πως κερδίσατε.

Θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας στην επόμενη σελίδα και θα λάβετε ένα sms με τον κωδικό για να παραλάβετε το δώρο σας από το πλησιέστερο κατάστημα.

41601-1

41608

Δεν έχετε κερδίσει τίποτα. Καμιά εταιρία στον κόσμο δεν σας χαρίζει 800€ έτσι εύκολα, όσα like και κοινοποιήσεις ας κάνετε. Όλα αυτά έχουν σκοπό να σας παραπλανήσουν και να πιστέψετε πως έχετε κερδίσει. Ακόμη και αν δεν ακολουθήσετε τα πρώτα 2 βήματα και πάτε κατευθείαν στο 3ο βήμα «like» το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Πάλι έχετε κερδίσει «αέρα κοπανιστό»

Στο επόμενο παράθυρο, αφού πρώτα περάσετε από 2 redirect, θα βρεθείτε σε μια σελίδα συνδρομητικής υπηρεσίας.

41615

41602

Link 

https://archive.is/DNg4G

Αν παρατηρήσετε στα ψιλά γράμματα θα λαμβάνεται 3 SMS την εβδομάδα με κόστος 2,08€ το SMS συμπ/νου ΦΠΑ. Σύμφωνα με τον νόμο τηλεπικοινωνίας θα πρέπει να επιβεβαιωθεί η εγγραφή σας στην συνδρομητική υπηρεσία, με τον κωδικό που θα λάβετε με SMS. Αυτός είναι ο λόγος που η προηγούμενη σελίδα σας παραπλανούσε πως έχετε κερδίσει και θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας στην επόμενη σελίδα, λαμβάνοντας ένα sms με τον κωδικό ώστε να παραλάβετε το ανύπαρκτο δώρο σας από το πλησιέστερο κατάστημα.

Αν επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας έχετε εγγραφεί σε συνδρομητική υπηρεσία

41603

 

Ωραία, αφού κέρδισα 800€ ας κάνω εγγραφή και ας χρεωθώ.

Λάθος, δεν έχετε κερδίσει τίποτα.

Αν πάμε στους όρους του διαγωνισμού (τα ψιλά γράμματα «Διαγωνισμοί: Κάνε Κλίκ Και Δές «) θα δούμε πως δεν μιλάει για κάποια έρευνα,  αλλά για διαγωνισμό κουίζ που διαρκεί 6 μήνες. Από όλους που παίρνουν μέρος σε αυτό το διαγωνισμό κουίζ, θα κερδίσει μόνο ένας 800€, ο πιο γρήγορος.

Ο διαγωνισμός λαμβάνει χώρα μέσα σε web-τοποθεσία που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την υπηρεσία. Κάθε συμμετέχων στο διαγωνισμό έχει έναν προσωπικό σύνδεσμο (μόνο οι χρήστες που έχουν συνδρομή και πληρώνουν μπορούν να συνδεθούν). Αφού πραγματοποιηθεί η πρόσβαση στο portal μέσω του προσωπικού λογαριασμού, ο συμμετέχων θα πρέπει να επισκεφθεί το τμήμα που αφορά στον Διαγωνισμό και να απαντήσει σε Quiz 10 ερωτήσεων που εμπίπτουν σε διάφορες κατηγορίες όπως, για παράδειγμα, γενική μόρφωση, επικαιρότητα, αθλητισμό, κλπ. Διευκρινίζεται ότι τα Quiz θα εμπλουτίζονται υποχρεωτικά επί μηνιαίας βάσεως με 10 (δέκα) διαφορετικές ερωτήσεις. Στόχος του κάθε συμμετέχοντα θα είναι να καταταγεί πρώτος στον πίνακα βαθμολογίας απαντώντας σωστά στον μεγαλύτερο αριθμό ερωτήσεων στον μικρότερο δυνατό χρόνο. Κάθε συμμετέχων συναγωνίζεται με όλους τους χρήστες που έχουν εγγραφεί σε μία τουλάχιστον υπηρεσία και έχουν απαντήσει τουλάχιστον σε μία ερώτηση του Quiz κατά την διάρκεια της περιόδου ισχύος του Διαγωνισμού. Ένα χρονόμετρο θα καταγράψει τον χρόνο στον οποίο ο κάθε χρήστης θα ολοκληρώσει το Quiz και τον αριθμό των σωστών απαντήσεων. Μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στον Διαγωνισμό, χαρακτηριζόμενων με τον αριθμό κινητής τηλεφωνίας στον οποίο ενεργοποιήθηκε η συνδρομή, που έκαναν χρήση τουλάχιστον μίας προωθούμενης υπηρεσίας και απάντησαν σωστά τουλάχιστον σε μία ερώτηση, θα συνταχθεί ένας πίνακας βαθμολογίας βάσει των ικανοτήτων, της ταχύτητας και των γνώσεων του κάθε χρήστη, όπως προκύπτει αναλυτικά στο σημείο 4. Κάθε χρήστης μπορεί να απαντήσει και στα 6 διαφορετικά Quiz, επίσης και σε εκείνα που δημοσιεύθηκαν κατά τους μήνες που προηγούνται της εγγραφής του, ανεξάρτητα από την ημερομηνία εγγραφής του στην υπηρεσία. Συνολικά, ο κάθε χρήστης, δεν μπορεί να συμμετάσχει σε περισσότερα από 6 Quiz.

41612

41613

Έχει και συνέχεια…

Στο τέλος της περιόδου συμμετοχής, θα συνταχθεί ένας πίνακας βαθμολογίας μεταξύ όλων των συμμετεχόντων με βάση την ικανότητα και την ταχύτητα παροχής των απαντήσεων στο Quiz. Το πρώτο κριτήριο για τον τρόπο κατάταξης στον πίνακα βαθμολογίας είναι ο συνολικός αριθμός των παρεχόμενων σωστών απαντήσεων, κατά συνέπεια εκείνοι που θα έχουν απαντήσει σε περισσότερες ερωτήσεις με σωστό τρόπο θα βρίσκονται στην κορυφή του πίνακα βαθμολογίας, με φθίνουσα σειρά, ήτοι από τον χρήστη που έδωσε περισσότερες σωστές απαντήσεις προς τον χρήστη που έδωσε λιγότερες. Σε περίπτωση ίσου αριθμού σωστών απαντήσεων, οι χρήστες θα καταταγούν στον πίνακα βαθμολογίας βάσει της ταχύτητας με την οποία ολοκλήρωσαν το Quiz: όσο λιγότερα θα είναι τα δευτερόλεπτα και τα χιλιοστά του δευτερολέπτου που θα έχουν καταγραφεί για την σωστή απάντηση στις ερωτήσεις, τόσο πιο ψηλότερα θα καταταγούν στον πίνακα βαθμολογίας. Αναλυτικά, θα ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος των δευτερολέπτων που θα έχει καταγραφεί για το κάθε Quiz: όλοι οι χρόνοι που θα έχουν καταχωρηθεί για τον κάθε χρήστη προς ολοκλήρωση του κάθε Quiz, θα προστεθούν και θα διαιρεθούν με τον αριθμό των Quiz στα οποία ο χρήστης έχει απαντήσει. Παραδείγματος χάρη, στο τέλος της περιόδου συμμετοχής, αν θα προκύψει μια περίπτωση κατά την οποία δύο διαφορετικοί χρήστες απάντησαν σωστά στον ίδιο αριθμό ερωτήσεων, ο χρήστης που, όσον αφορά τον χρόνο του, πέτυχε μικρότερο μέσο όρο απάντησης στις ερωτήσεις, π.χ. 59 δευτερόλεπτα και 15 χιλιοστά, θα καταταγεί στην πρώτη θέση σε σχέση με τον χρήστη που, στον ίδιο αριθμό ερωτήσεων, πέτυχε μεγαλύτερο μέσο όρο, π.χ. 60 δευτερόλεπτα και 35 χιλιοστά και κατά συνέπεια κατατάσσεται στη δεύτερη θέση. Στην περίπτωση κατά την οποία προκύψει ισοβαθμία στην κορυφή του πίνακα βαθμολογίας για την οποία δεν θα ήταν δυνατόν να προσδιορισθούν οι θέσεις με βέβαιο τρόπο, θα ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια: – Σε περίπτωση ίσου αριθμού σωστών απαντήσεων αλλά και ισοβαθμίας του μέσου όρου δευτερολέπτων (κατά προσέγγιση χιλιοστού δευτερολέπτου), ο χρήστης που έκανε χρήση της υπηρεσίας για μεγαλύτερο αριθμό ημερών θα καταταγεί υψηλότερα στον πίνακα βαθμολογίας. – Αν υπάρξει ισοβαθμία ακόμη και στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης που συμμετείχε σε μεγαλύτερο αριθμό Quiz θα καταταγεί υψηλότερα στην βαθμολογία. Στον χρήστη που αντιστοιχεί ο αριθμός κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος κατετάγη 1ος στον πίνακα βαθμολογίας, θα απονεμηθεί ένα (1) καρνέ με Κουπόνια Αγοράς της συνολικής αξίας των 800,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δώρα, βλέπε στην παράγραφο 5. Σε κάθε ένα από τους χρήστες που αντιστοιχούν οι αριθμοί κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι κατετάγησαν από την 2η έως την 21η θέση του πίνακα βαθμολογίας, θα απονεμηθούν 1 ανανέωση χρόνου ομιλίας της αξίας των 10,00 ευρώ δυνάμενη να ενεργοποιηθεί σε SIM μιας εκ των ακολούθων εταιρειών: Cosmote, Vodafone, Wind ή Cyta.

41616

Έχει και συνέχεια…

Όλοι οι νικητές θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικώς και/ή μέσω sms εντός της 31ης Δεκεμβρίου 2016: ο Διοργανωτής θα πραγματοποιήσει 3 απόπειρες τηλεφωνικής επαφής και θα αποστείλει 1 SMS. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει απάντηση στα 3 τηλεφωνήματα και ο νικητής δεν έρθει σε επαφή με τον Διοργανωτή εντός των 2 επόμενων εργάσιμων ημερών από τη νίκη, τότε ο νικητής θα χάνει το δικαίωμά του στο έπαθλο.

41617

Όλοι οι όροι του διαγωνισμού ΕΔΩ και οι όροι χρήσης ΕΔΩ

Όπως είδαμε δεν υπάρχει κανένας διαγωνισμός από την εταιρία AB Βασιλόπουλος. Σας εξαπατούν για να διαδώσετε το ψεύτικο διαγωνισμό στους φίλους σας και θα πρέπει να εγγραφείτε σε συνδρομητική υπηρεσία με υψηλές χρεώσεις. Δεν έχετε κερδίσει τίποτα, άσχετα αν τα αναδυόμενα παράθυρα σας παραπλανούν πως κερδίσατε για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας. Στου 6 μήνες θα κερδίσει ένας από το διαγωνισμό κουίζ που αυτός είναι ο πιο γρήγορος. Αν δεν επικοινωνήσει σε 2 εργάσιμες, το έχασε το δώρο.

Αν πιστεύετε πως για μερικές κοινοποιήσεις και likes θα σας χαρίσουν 800€, ή άλλα μεγάλα δώρα, συγνώμη αλλά κάτι τέτοιο, δεν ισχύει. Δεν δουλεύει έτσι…

 

ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ

Ελληνικά Hoaxes – Θοδωρής Μαγουλάς 

 

 

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ , ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Ψυχολόγος ΕΛ.ΑΣ Σταματογιάννης Ν. : Συμβουλές για την προστασία των ανηλικων στο διαδίκτυο

Άσε παιδί μου το tablet . Παιδιά με το τάμπλετ ανά χείρας

Bitdefender : Συμβουλές για παιδιά ασφαλή στο Διαδίκτυο

Ένα στα δύο παιδιά έχουν ψεύτικο προφίλ στο Facebook

Διαδίκτυο και παιδί : Ανησυχητικά στοιχεία έρευνας της Μονάδα Εφηβικής Υγείας

Εξάχρονα ανοίγουν λογαριασμό στο Facebook με ψευδή στοιχεία

Οι 9 πολύ επικίνδυνες εφαρμογές για παιδιά

Βγάλτε την εφαρμογή KiK από το κινητό του παιδιού σας

Ενας στους τρεις γονείς μιλάει στα παιδιά για τους κινδύνους στο Internet

Ποιοι Είμαστε

Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ

Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθήστε μας στο Twitter πατώντας ΕΔΩ

Συμμετοχή στην κοινότητα μας στο Google+ πατώντας ΕΔΩ [/button

 

 

Με 23 Χρόνια εμπειρία στο διαδίκτυο , γνωρίζω και τα καλά και τα κακά του διαδικτύου και μανιακός με την τεχνολογία , κατασκευές ιστοσελίδων , φιλοξενια ιστοσελίδων . Πολυετή εμπειρία πάνω στην ασφάλεια του Διαδικτύου και ειδικά στα Social Media . Εργάζομαι πάνω σε Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις , Συστήματα Πυρανίχνευσης , Συστήματα Parking , Φωτισμούς ασφαλείας , Hotel Access , Συναγερμούς . Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με την μεγάλη μου αγάπη τον Προσκοπισμό . Είμαι βαθμοφόρος - στέλεχος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων και έχω καθήκοντα Υπαρχηγού Συστήματος στο 5ο Σύστημα Προσκόπων Βέροιας ( Www.Proskopoi.Gr ) ο οποίος Προσκοπισμός είναι μια εθελοντική, πολιτική , μη κομματική, παιδαγωγική κίνηση για νέους ανθρώπους, ανοικτή σε όλους χωρίς διακρίσεις που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1910 , έχοντας αυτή τη στιγμή πάνω από 25,000 ενεργά μέλη σε 350 γειτονιές σε ολόκληρη την Ελλάδα . Συστάθηκε με το Νόμο 1066/1917 και αποτελεί Ίδρυμα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) . Έχει χαρακτήρα κοινωφελή μη κερδοσκοπικό και εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων . Αποστολή του Προσκοπισμού είναι να συμβάλλει στη διαπαιδαγώγηση των νέων μέσω ενός συστήματος Αξιών και να βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, όπου οι άνθρωποι ολοκληρώνονται ως άτομα και διαδραματίζουν έναν εποικοδομητικό ρόλο στην κοινωνία .