Επισκεφτείτε την σελίδα μας στο Facebook https://www.facebook.com/asfaleia.sto.internet κάνοντας Like για να ενημερώνεστε εύκολα και γρήγορα για θέματα που αφορούν την ασφάλεια μας αλλά και την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο καθώς και τεχνολογικά νέα . Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας , μαθαίνουμε για τα ψέματα και τις απάτες στο ίντερνετ , μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το διαδίκτυο , προστατεύουμε τα παιδιά μας και εμάς . Η προστασία των χρηστών αποτελεί κοινή ευθύνη. Η χρήση των καλύτερων τεχνολογιών και τεχνικών ασφαλείας είναι προς όφελος όλων . Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να κάνετε αίτημα φιλίας και στο προφίλ της σελίδας αυτής στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Τι θα συμβεί αν ένας δημοσιογράφος και εικονολήπτης βγάλει όλα τα άπλυτα του επαγγέλματος στη φόρα; Διαβάστε οπωσδήποτε το παρακάτω άρθρο και μετά δείτε, όλα αυτά, σε μια σειρά από αποκαλυπτικά βίντεο, του Βασίλη Κουκορίνη (συνεργάτης του Νίκου Ευαγγελάτου). Μην πτοηθείτε από το 1ο εισαγωγικό βίντεο, οι αποκαλύψεις έρχονται από το 2ο και μετά. Δεκαπέντε βιντεάκια συνολικής διάρκειας δυο ωρών με τρομερές αποκαλύψεις. Καλή σας διασκέδαση.
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΡΥΦΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ
Μια εικόνα, χίλια ψέματα
Κι αν μια κρυφή κάμερα παρακολουθούσε εκείνους που τραβούν με κρυφή κάμερα; Δεν πρόκειται για παραδοξολογία. Ενας από τους πρώτους χειριστές κρυφής κάμερας στην Ελλάδα αποκαλύπτει την αλήθεια για την «ερευνητική δημοσιογραφία».
Οι υπέρμαχοι της κρυφής κάμερας και των κρυφών μαγνητοφωνήσεων υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τα έσχατα μέσα για την ανακάλυψη της αλήθειας. Το επιχείρημά τους είναι ότι η «εικόνα» δεν μπορεί να λέει ψέματα.
Τη βεβαιότητα αυτή ανατρέπει με τις αποκαλύψεις του ο δημοσιογράφος και εικονολήπτης Βασίλης Κουκορίνης, ένας άνθρωπος που γνωρίζει την κρυφή κάμερα από τα μέσα, εφόσον ο ίδιος ήταν ένας από τους πρώτους διδάξαντες. Μέσα από τη συνομιλία μας και κυρίως από το βιντεοσκοπημένο υλικό πήραμε μια διαφωτιστική γεύση των τεχνικών αυτών των ρεπορτάζ και της «παραγωγής» των ειδήσεων. Είδαμε πως μια είδηση που αναγγέλλεται, τεκμηριώνεται με ψεύτικες εικόνες, με δανεικά -ακόμα και από ξένες διαφημιστικές καμπάνιες- βίντεο, με πλάνα άλλων εκπομπών ακόμα και με εντελώς ανύπαρκτα περιστατικά.
Ο Β. Κ. δούλεψε στις ΗΠΑ ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες της ομογένειας (με αντικείμενο την τεχνολογία) κι αργότερα στη Θεσσαλία, όπου κατέγραφε με την κάμερά του καθημερινά περιστατικά. Από το 2004 συνεργάστηκε ως εξωτερικός συνεργάτης-εικονολήπτης στο Alter με την ομάδα του Νίκου Ευαγγελάτου. Μαζί του μετακόμισε στον Alpha και παραιτήθηκε λίγους μήνες αργότερα, διότι «δεν είχα δυνατότητα να οργανώσω την παρουσίαση και πολλές φορές το υλικό που έδινα πειραζόταν».
Αργότερα δούλεψε στην εκπομπή του Μάκη Γεωργίου. «Οι έρευνες ήταν σοβαρές και ό,τι βγάζαμε ήταν αλήθεια, αλλά η εκπομπή σταμάτησε. Η επικινδυνότητα των νερών ήταν μια τέτοια έρευνα και την κρυφή κάμερα τη χρησιμοποιούσα τότε για την είσοδο στα υδραγωγεία, όπου αποδείξαμε ότι ήταν όλα αφύλαχτα, χωρίς ασφάλεια. Μια άλλη έρευνα ήταν τα μαϊμού-χημεία, που είναι και επίκαιρα τώρα με το λάδι. Βρήκαμε εργαστήρια να κάνουν αναλύσεις αντιγράφοντας με “copy paste”. Τους πήγαμε νερό μολυσμένο με κόπρανα και βρομιές και εκείνοι το βγάλανε πεντακάθαρο».
Ασυλία χορηγών και επωνύμων
Ο Β. Κ. παραδέχεται ότι στην προσπάθεια εκπομπών να αναδείξουν θέματα γίνεται μια τεράστια παραπληροφόρηση: «Να ξεκαθαρίσω ότι όταν γινόταν κακή χρήση ή κατάχρηση των ερευνών, εγώ έφευγα. Δεν συμβιβάστηκα τόσο, ώστε να ανέχομαι όλα τα υπερβολικά. Οι περισσότεροι δημοσιογράφοι που κάνουν αυτή τη δουλειά φεύγουν ύστερα από λίγους μήνες, είτε από πίεση είτε από ενοχές. Ενα με δύο ονόματα στους τίτλους τέλους της κάθε εκπομπής παραμένουν σταθερά. Πολλοί διώχνονται επειδή δεν συμβιβάζονται. Εγώ έφυγα μόνος μου».
«Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνάς μου έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει». Ο Β. Κ. ανακάλυψε ότι μια μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ έβαζε άλλες τιμές στα ράφια και άλλες τιμές χτυπούσε το ταμείο. «Στην εκπομπή, όμως, αντί να δείξουμε την αλυσίδα που το έκανε αυτό και καταέκλεβε τον πελάτη, καταγγείλαμε όλες τις αλυσίδες γενικά και αόριστα. Δεν κατονομάσαμε κανέναν και δεν στείλαμε ποτέ τα στοιχεία στο αρμόδιο υπουργείο. Μόνος μου έκανα ενέργειες ακόμα και με γράμμα στον πρωθυπουργό. Από την άλλη μεριά βρήκαμε κάποιες παρατυπίες σε μικρά μπακάλικα και με υπερβολές δείξαμε τα μαγαζιά και καταστράφηκαν επαγγελματίες».
Η μεγάλη αλυσίδα που έκλεβε συστηματικά δεν κατονομάστηκε ποτέ, αλλά έγινε μεγάλος χορηγός εκπομπών στο ίδιο κανάλι: «Εκεί που υπάρχει ασυλία πολλές φορές υπάρχουν και… ανταποδοτικά οφέλη», συμπληρώνει ο συνομιλητής μας. Μας δείχνει στο βίντεο πώς καλύπτονται και θολώνουν τα πλάνα με τα στοιχεία που αφορούν μεγάλες εταιρείες πάσης φύσεως, ενώ η κάμερα ζουμάρει ακόμα και πάνω στα πρόσωπα ανθρώπων που κινούν κάποιες υποψίες.
«Οταν είσαι χορηγός ή έχεις εξουσία, τότε όλα γενικεύονται. Δεν “έπαιξε” ποτέ ο γιατρός που κατέγραψα με εντολή της εκπομπής, ενώ έγιναν εις βάρος του ακόμα και πειθαρχικά και όλοι γνώριζαν ότι έπαιρνε πολλά λεφτά. Παρουσιάζονται, όμως, οι καταγγελίες για μικρούς και ασήμαντους γιατρούς των 100 ευρώ. Εγινε ολόκληρο θέμα και ρεζιλεύτηκε ένας υδραυλικός. Τον φωνάξανε τάχα για μια χαλασμένη βρύση και τον κατέγραψαν με κρυφή κάμερα. Ο άνθρωπος έλυσε τη βρύση, είπε ότι δεν βρίσκει κάποια βλάβη και ζήτησε 25 ευρώ για την επίσκεψη, δίνοντας και απόδειξη. Μπορεί να μην υπάρχει εδώ κανένα σκάνδαλο, αλλά μια και το είχαν το παρουσίασαν…».
«Πολλές φορές καλούσαν το υποψήφιο θύμα (ενώ είχε καταγραφεί η δραστηριότητά του με κρυφή κάμερα) στην εκπομπή για να συζητήσει τάχα για διάφορα θέματα και εκεί τον “εκτελούσαν”. Οι άνθρωποι έρχονται ανυποψίαστοι και μετά τους δείχνουν μια εικόνα, λέγοντας ειρωνικά, σου θυμίζει τίποτα αυτό; Μέχρι που αναγκάζεται ο άνθρωπος να πει “ναι, τα εστιατόρια είναι δικά μου”».
Θύματα της τηλεθέασης
Ο Β. Κ. μας έφερε το παράδειγμα του εστιατορίου της Βουλής όπου κάτω από τον τίτλο «Οι βουλευτές τρώνε σάπια λαχανικά και ψάρια» έγινε η εκπομπή που οδήγησε στην αφαίρεση της άδειας από τον υπεύθυνο. «Ο άνθρωπος, τα κομμάτια που έκοβε από τα λαχανικά, ακόμα και τα κεφάλια των ψαριών, τα χρησιμοποιούσε στις σούπες. Αυτό δεν είναι κακό. Ολοι το κάνουν διότι μπορεί τα κοτσάνια από το μπρόκολο να μην κάνουν για σαλάτα λόγω εμφάνισης, αλλά για τη σούπα είναι μια χαρά. Το ότι ένας υπάλληλος λέει στα αστεία, χωρίς να ξέρει ότι τον ηχογραφούν, ότι αυτό πάει στο “σκουπιδομάνι” για ζωμό δεν σημαίνει ότι αυτά είναι για τα σκουπίδια. Τον άνθρωπο τον φέραμε σε τρεις εκπομπές σαν καλεσμένο και στην τέταρτη τον εκτελέσαμε».
Μία νηπιαγωγός που μίλησε άσχημα σε παιδιά μαγνητοφωνήθηκε κρυφά και διαπομπεύτηκε σε εκπομπή χωρίς να της δοθεί δυνατότητα αντίδρασης. Οι ίδιοι, όμως, οι συντελεστές της εκπομπής σε άλλη φάση κατήγγειλαν ακριβώς την ίδια ενέργεια -κρυφής ηχογράφησης- σε βάρος δικού τους δημοσιογράφου.
«Ειδικοί» ειδικού χειρισμού
Ο Β. Κ. μας αποκαλύπτει πως η ίδια μοίρα περιμένει και τους πάσης φύσεως ειδικούς που καλούνται στις εκπομπές και στα δελτία: «Ρωτούσαμε, για παράδειγμα, ένα χημικό. Αν πάρει κάποιος 15 κιλά από αυτή την ουσία είναι επικίνδυνο; Η ερώτηση όμως δεν ακουγόταν ποτέ. Ενώ είχαν βρεθεί μόνο λίγα μικρογραμμάρια της ουσίας, που φυσικά δεν βλάπτουν όπως τα 15 κιλά, ακουγόταν μόνο η απάντηση για τη μεγάλη επικινδυνότητα. Αν ο χημικός συμβιβαζόταν να ακουστεί έτσι, συνέχιζε να συμμετέχει στην εκπομπή, αλλιώς έφευγε». Με την ίδια ευκολία μπαίνει τίτλος σε κάποιου τη δήλωση «υπεύθυνος εταιρείας», ενώ ο άνθρωπος που δείχνει η εικόνα μπορεί να είναι ένας εποχιακός μετανάστης. «Οταν δεν υπάρχει όνομα και φίρμα μπορεί να φαίνεται οποιοσδήποτε, και χωρίς συνέπειες. Κι αν οι έλεγχοι είναι ακριβείς, τότε γιατί δεν δείχνουν το εργαστήριο που κάνει τη μέτρηση;»
«Τολμάτε να αμφισβητήσετε την έρευνα, ρωτάνε έναν ταλαίπωρο επιχειρηματία και τι να πει ο άνθρωπος τηλεφωνικά όταν μιλάει στην εκπομπή ο “ειδικός”. Ακόμα και ειδικοί που αναδείχτηκαν σε τέτοιες εκπομπές αν διαφωνήσουν τους απαξιώνουν και στη θέση τους εμφανίζονται νέοι ειδικοί».
Αναπαράσταση ή παράσταση;
Πολλές έρευνες σταματάνε απότομα και την απάντηση μπορεί να την πάρει ο οποιοσδήποτε αν δει τις διαφημίσεις που παίζουν τις επόμενες μέρες στο κανάλι και τις στενές σχέσεις που αναπτύσσονται με τον επιχειρηματία, μας εξηγεί ο συνομιλητής μας.
«Αυτό μπορεί να μην το ξέρει ο καναλάρχης. Μερικές φορές ακόμα και ο παρουσιαστής μπορεί να μην το ξέρει και οι υφιστάμενοί του να έκαναν “μαϊμουδιά” για να γίνουν αρεστοί ή ακόμα και για να αποκομίσουν οφέλη».
Παρακολουθούμε πλάνα από μια εκπομπή. Οι δημοσιογράφοι μπαίνουν σε ένα συνοικιακό σουπερμάρκετ (που εμφανίζεται ότι ανήκει σε αλυσίδα) λίγο πριν το βραδινό κλείσιμο, με στόχο να αποδείξουν πόσο εύκολα και παρ’ όλες τις κάμερες γίνονται κλοπές κάτω από τη μύτη των υπαλλήλων.
Σκοτεινά πλάνα μάς δείχνουν πώς μια δημοσιογράφος κλέβει βάζοντας στην τσάντα της προϊόντα, ενώ την ακολουθεί άλλη δημοσιογράφος με κρυφή κάμερα και καταγράφει τις κλοπές.
Λίγο αργότερα, ενώ πληρώνει όσα είχε φανερά στο καλάθι, η δημοσιογράφος αποκαλύπτει στην ταμία ότι στην τσάντα υπάρχουν κλεμμένα προϊόντα και ότι κάνει ρεπορτάζ για τις κλοπές. Εκπληκτη η ταμίας δηλώνει ότι κλοπές γίνονται συχνά, αλλά η συγκεκριμένη «πελάτης» δεν της είχε δημιουργήσει υποψίες.
Ομως, ο Β. Κ. κατέγραψε εκτός από την «κλοπή» και την ξεκαρδιστική προετοιμασία της: Οι δημοσιογράφοι με τους κομπάρσους είχαν μπει στο μαγαζί και αφού ενημέρωσαν την υπάλληλο για τις προθέσεις τους, επανέλαβαν τα γυρίσματα πάνω από δύο φορές δίνοντας ακόμα και οδηγίες στην ταμία για το πώς θα φανεί φυσική στο φακό. Μια από τις πολλές αναπαραστάσεις που έχει καταγράψει ο φακός του Β. Κ. κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του με τα κανάλια!
Μονταρισμένο και αμοντάριστο
«Πάντα βλέπουμε ένα σκοτεινό, θολό πλάνο από το λαιμό και κάτω και υποτίθεται ότι λέγονται αυτές οι ατάκες. Πώς ξέρουμε ότι οι ατάκες ακούστηκαν εκείνη τη στιγμή από τα χείλια αυτού του ανθρώπου όταν δεν τον βλέπουμε; Ο τηλεφωνικός διάλογος και η θολή εικόνα κόβεται και ράβεται για να βγει το επιθυμητό συμπέρασμα.
Λέει ο δημοσιογράφος, “είναι αλήθεια ότι χθες πήγατε και κλέψατε” και ακούγεται το θύμα να λέει “ναι”. Ομως, η ερώτηση που προηγήθηκε μπορεί να ήταν “αισθάνεστε καλά σήμερα”; Το «ναι» αυτής της απάντησης κολλάει σε άλλη ερώτηση. Ο κόσμος δεν ξέρει τα δικαιώματά του και όσοι έχουν προσπαθήσει να πάρουν αντίγραφα της εκπομπής δεν τα παίρνουν σχεδόν ποτέ. Ακόμα και αν ένα περιστατικό δεν έχει μπορέσει να καταγραφεί, χρησιμοποιείται με μοντάζ εικόνα από άλλο περιστατικό, μόνο και μόνο για τις εντυπώσεις».
«Αυτό που διακηρύσσουμε ότι στη διάθεση του οποιουδήποτε έχουμε το αμοντάριστο υλικό είναι ψέμα. Αν ζητήσεις την κασέτα, σου δίνουν ό,τι παίχτηκε στην εκπομπή. Ο διάλογος ολόκληρος δεν υπάρχει πουθενά. Το αμοντάριστο υλικό θα μπορούσε να είναι ασφαλιστική δικλίδα για όλους και θα έπρεπε να φυλάσσεται τουλάχιστον για μια βδομάδα ώστε ο καθένας που αμφιβάλλει να μπορεί να δει το υλικό ολόκληρο. Ακούγεται η απειλή ότι υπάρχει κι άλλο αποδεικτικό υλικό 50 ωρών. Μεγάλο ψέμα! Ενας αρχισυντάκτης που έχει υλικό, θα παίξει το καλύτερο κομμάτι. Δεν κρατάει το καλό υλικό για “ώρα ανάγκης”».
Οπως μας εξηγεί ο Β. Κ., μια κρυφή κάμερα ανά δυο ώρες χρειάζεται επαναφόρτιση και επομένως δεν μπορεί να πηγαινοέρχεται ο κρυφός δημοσιογράφος για να συλλέγει το «αμοντάριστο» υλικό.
Και κρυφές και συνεντεύξεις
Στα δελτία ειδήσεων πολλές φορές παρουσιάζεται ότι ο τάδε μίλησε στην κάμερα του σταθμού και αν παρατηρήσει κάποιος καλά η κάμερα είναι κρυφή, ο άνθρωπος κοιτάζει αλλού και δεν ξέρει ότι τον καταγράφουν. Το πλάνο είναι χαμηλής ποιότητας και φαίνεται ότι είναι κρυφή κάμερα.
«Εχω παράδειγμα από ρεπορτάζ για τα γκέτο της Αθήνας, όπου ο δημοσιογράφος ρωτάει χαλαρά έναν πολίτη τι γίνεται εδώ πέρα με τις κλοπές. Κι εκείνος απαντάει μισοσοβαρά ότι δεν αντέχει άλλο, καμιά φορά θα πάρει το μαχαίρι. Δείχνουν στις ειδήσεις το πρόσωπο του ανθρώπου και τον στοχοποιούν χωρίς να το έχει θελήσει ο ίδιος».
Το θέμα έχει σενάριο
«Πρωί πρωί, μόλις έρχεται το σώμα των εφημερίδων, οι συντάκτες των ειδήσεων τις ανοίγουν και βλέπουν ποιο από τα θέματα που κουράστηκες εσύ για να ερευνήσεις μπορεί να οπτικοποιηθεί. Επειδή δεν υπάρχει χρόνος για έρευνα, αμέσως τρέχαμε με κάμερες και μαγνητόφωνα για να πιάσουμε μια δύο ατάκες από το γείτονα ή τον περαστικό. Παράλληλα ανατρέχαμε και στο αρχείο για να ξαναπαίξουμε εικόνα από περσινά πλάνα των ίδιων ημερομηνιών (π.χ. πλάνα με φωτιές). Γινόταν σύσκεψη και οι αρχισυντάκτες μάς ζητούσανε θέμα. Τα νέα παιδιά που κάνουν την πρακτική τους για να μπορέσουν να προσληφθούν πρέπει να βγάλουν πάση θυσία θέμα. Αν αυτό δεν βγαίνει σε 2-3 μέρες βοηθάει και λίγο… σενάριο. Αρχίζουν οι υπερβολές. Αμα σου λέει “φύγε και μη γυρίσεις αν δεν φέρεις θέμα”, τι θα κάνει το παιδί αυτό που έχει ανάγκη τη δουλειά;»
Μαγική εικόνα
«Τα ίδια τα βίντεο διαψεύδουν τα λόγια του παρουσιαστή: Λέει ο παρουσιαστής ότι στο πλάνο φαίνεται μια γάτα που τρώει ένα κομμάτι σολομό σε ένα ψαράδικο. Αμέσως ά καταγγέλλει ότι ο υπάλληλος πήρε το μισοφαγωμένο ψάρι και το ξανάριξε στο τελάρο. Η εικόνα δεν το δείχνει, αλλά πρέπει να πιστέψουμε τον παρουσιαστή.
»Μας ανακοινώνουν πως θα δούμε την ανευθυνότητα κάποιων υπαλλήλων καθαριότητας και το πώς τα απορριμματοφόρα πετούν στα τζάμια των αυτοκινήτων μολυσμένα υλικά. Τελικά πέφτει μια μόνο σταγόνα σε ένα τζάμι, ενώ το πλάνο με τους υπαλλήλους είναι από άλλο γύρισμα. Μας εξηγούν πως σε συγκεκριμένο μαγαζί του Κολωνακίου αλλάζουν σε μια μοσχαρίσια γλώσσα την ετικέτα λήξης και στο πλάνο δείχνουν να γίνεται αυτό σε ένα σαλάμι από άλλο ρεπορτάζ, σε άλλο μαγαζί. Προϊδεάζεται ο κόσμος στα τρέιλερ ότι κάτι σημαντικό θα δει, το βίντεο δεν δείχνει τίποτα και νομίζουν ότι έπαιξε νωρίτερα και δεν το είδαν».
Ανυπεράσπιστοι στην τηλεθέαση
«Η διατροφή που αφορά όλο τον κόσμο χτυπάει τρελά νούμερα. Ετσι κατέστρεψαν έναν άνθρωπο στη Βοιωτία. Πήγαν να κάνουν την αναπαράσταση στο χωράφι του. Ο άνθρωπος δέχτηκε να κάνει ένα πείραμα και να αποδείξει ότι δεν υπάρχει σπρέι που να μεγαλώνει τα λαχανικά μέσα σε λίγες ώρες και αφού πράγματι δεν υπήρξε διαφορά ανάμεσα στον καρπό που είχε το σπρέι και στον άλλο που δεν το είχε, έφυγαν. Ο άνθρωπος το ξέχασε και ύστερα από 4 μήνες παίχτηκε η εκπομπή, με το αντίθετο συμπέρασμα και ο γεωργός αυτός καταστράφηκε. Προσπάθησε να πάρει τηλέφωνο στην εκπομπή αλλά ποτέ δεν βγήκε στον αέρα. Τα τηλέφωνα εξάλλου φιλτράρονται».
«Πριν πάω εγώ στην εκπομπή και αρχίσουμε την κρυφή κάμερα, τα κάνανε με τηλεφωνικές συνομιλίες. Παράδειγμα, η εκπομπή με το λάδι αυτοκινήτου. Πες εσύ ότι ήσουν πτηνοτρόφος και σου έλεγαν στο τηλέφωνο έχουμε λάδι αυτοκινήτου, το θέλετε για τροφή; Εσύ τι θα απαντούσες; Το δε λάδι που πουλούσαν ήταν ακριβότερο από αυτό που χρησιμοποιούσε κι αυτό φαίνεται και στην εκπομπή. Ο πρόεδρος των πτηνοτρόφων είχε εκραγεί τότε και ζητούσε να πάνε επί τόπου να το ερευνήσουν. Φυσικά, δεν έγινε τίποτα».
Ο Β. Κ. αναφέρθηκε και στην απεργία των βυτιοφόρων: «Συμπτωματι-κά», τις ίδιες μέρες εξελίσσονται εκπομπές με θέμα την κλοπή στα καύσιμα, με αποτελέσματα ότι 19 στους 20 κλέβουνε. «Αν κάποιος το ψάξει ψύχραιμα, θα δει ότι τα νούμερα και οι τρόποι μέτρησης ήταν λάθος, το 0,9 ενός ευρώ με λάθος αναγωγή γινόταν 5 ευρώ». Το ίδιο έγινε με τα βιολογικά καταστήματα, με συμπέρασμα ότι τρία στα τέσσερα κλέβουν. «Η εκπομπή τιμωρήθηκε με μεγάλο πρόστιμο, αλλά ποιος το έμαθε; Οι εκπομπές αυτές δεν αποκαθιστούν ποτέ τα θύματα».
«Καλούν βουλευτή μετά τις πυρκαγιές για σχολιασμό και του δείχνουν ξαφνικά πλάνο αρχείου που έλεγε σε κάποιον πολίτη ότι αν μπορεί κάτι να κάνει για το οικόπεδό του θα το κάνει. Μια αποκομμένη φράση που είπε, την εμφάνισαν στην εκπομπή για τα καμένα, μετά από μήνες, χωρίς να τον έχουν ενημερώσει. Πολλά ρεπορτάζ άλλωστε εμφανίζονται πολύ αργότερα από τότε που γίνονται. Ετσι έγινε με τη συνέντευξη του εμπόρου συμπληρωμάτων διατροφής που κατονόμαζε τον Ιακώβου πολύ πριν σκάσει το θέμα με την άρση βαρών. Εν τω μεταξύ, όμως, ο Ιακώβου ήταν καλεσμένος στην εκπομπή για τον Ζαχόπουλο σαν δοξασμένος φίλος, ενώ το θέμα δεν είχε παίξει μέχρι που έσκασε το σκάνδαλο».
Η τεχνική «δούρειος ίππος»
Και ποιοι τα έκαναν όλα αυτά; «Οταν πήγαμε στον Alpha βάζαμε αγγελίες και ζητούσαμε ανθρώπους κάθε ειδικότητας», καταλήγει ο κ. Κουκορίνης. «Επαιρνε ο μετανάστης ή ο άνεργος τηλέφωνο, του εξηγούσαμε πώς να έρθει στο Ρέντη, κοντά στο σταθμό και στο τέλος του λέγαμε τη διεύθυνση των γραφείων. Μετά, αν δεχότανε τη δουλειά, εγώ τον εκπαίδευα στην κρυφή κάμερα. Του λέγαμε “θα πας να δουλέψεις βοηθός σε κάποιο θερμοκήπιο ή σε ταβέρνα ή οτιδήποτε άλλο και ότι θα πληρωθείς διπλά αν φέρεις θέμα”. Μιλιούνια μαζεύτηκαν τότε και με μια κρυφή κάμερα προσπαθούσαν να βγάλουν ένα μεροκάματο. Το γεγονός αυτό γράφτηκε και σε ημερήσια εφημερίδα. Αλλοι πάλι έρχονται για μια καταγγελία και δέχονται να καλωδιωθούν και να πάνε να καταγράψουν. Αυτό ήταν ευκολότερο για μας».
Παρατηρούμε τις τελευταίες μέρες τους πολιτικούς να σφυροκοπούν στη Βουλή τις μεθόδους αυτές, ανακαλύπτοντας, έστω και καθυστερημένα ένα προς ένα τα πολλά τρικ της «κρυφής». Αλλά οι περισσότεροι παραμένουν θαμώνες αυτών των εκπομπών, ακόμα και εκείνοι που έζησαν με οδυνηρό τρόπο τις συνέπειες της δημοσιογραφίας της κλειδαρότρυπας.
Η επαγγελία σκληρών ποινών και η λογική της απόλυτης απαγόρευσης δεν πρόκειται να λύσουν το πρόβλημα, διότι θα εξακολουθεί να κυριαρχεί στην τηλεοπτική δημοσιογραφία η λογική της παραπλανητικής εικόνας. Ο κάδος σκουπιδιών που καίγεται θα γίνεται «βίαια επεισόδια στο κέντρο» και οι θάνατοι των μεταναστών θα παραμένουν «ξεκαθάρισμα λογαριασμών».
«Κουνημένες» ειδήσεις
*Γιατί ένας τέως παρασκηνιακός τηλεοπτικός πράκτορας αποφασίζει να βγάλει στη φόρα τα “μυστικά του επαγγέλματος”;»
Το ερώτημα το θέτει μόνος του ο συνομιλητής μας, ο Β. Κουκορίνης. Μόνος του δίνει και την απάντηση: «Επιλέγω σε αυτήν την κρίσιμη (επαγγελματικά) ηλικία να μη συμβιβαστώ με την παραπληροφόρηση, τον διασυρμό και την εξόντωση αθώων. Ζητώ συγνώμη από τους συναδέλφους στο τηλεοπτικό πεδίο, αν τους προκαλώ κάποια αναστάτωση».
Ο κ. Κουκορίνης εξακολουθεί να πιστεύει ότι «η κρυφή κάμερα ή το κρυφό μαγνητόφωνο είναι πολύτιμα εργαλεία στη διενέργεια ερευνών και στη συλλογή αποδείξεων. Το ίδιο πολύτιμο είναι και ένα κοφτερό μαχαίρι στην κουζίνα, επικίνδυνο όμως στα χέρια ενός δολοφόνου».
*Και ποιοι χρησιμοποιούν αυτά τα τηλεοπτικά μαχαίρια; «Οι συσκευές αυτές γνωρίζουν στιγμές δόξας, μια και θεωρούνται απαραίτητος εξοπλισμός στα δελτία ειδήσεων και στις μεταμεσονύκτιες εκπομπές. Συμπτωματικά, τα τελευταία 4 χρόνια, ένα σημαντικό μέρος από τα κουνημένα και χαμηλής ανάλυσης πλάνα που εμπλούτιζαν τις μεγάλες αποκαλύψεις έχουν καταγραφεί από την αφεντιά μου. Ο μέσος τηλεθεατής, όπως προσβλητικά αποκαλείται ο πολίτης που επιλέγει να ενημερώνεται παθητικά, δεν ξέρει πλέον ποιον και τι να πιστέψει στην τηλεόραση. Οι επαγγελματίες της τηλεοπτικής ενημέρωσης ανέκαθεν προτιμούσαν τον εύκολο και βολικό τρόπο να συλλέγουν ή να κατασκευάζουν ειδήσεις. Εξ ου και η ειδικότητα παραγωγός ειδήσεων».
*Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της κρυφής κάμερας που χρησιμοποιείται σήμερα για «δημοσιογραφικούς» σκοπούς;
«Κατ’ αρχάς υπάρχει το λεγόμενο μάτι, δηλαδή η μικροκάμερα, η οποία παίρνει την εικόνα και τη στέλνει ασύρματα ή ενσύρματα σε κάποιο βίντεο καταγραφικό. Λέγεται μικρή, λόγω του μεγέθους του φακού και όσο πιο μικρή, τόσο πιο δύσκολο είναι να εντοπισθεί. Η ενέργειά της παρέχεται από μια απλή εννιάβολτη μπαταρία που είναι ικανή να την τροφοδοτήσει 1-2 ώρες, ενώ με κάποιες συστοιχίες η διάρκειά της διπλασιάζεται. Η ποιότητα της εικόνας εξαρτάται από την τιμή της και το ίδιο και ο ήχος της. Αμφότερα μεταφέρονται μέσω καλωδίων στην είσοδο της βιντεοκάμερας. Σημαντική είναι η επιλογή της βιντεοκάμερας, η οποία πρέπει εκτός από συνδέσεις εξόδου της εικόνας με την τηλεόραση να έχει και υποδοχές εισόδου, και μάλιστα αναλογικές. Ακολούθως αν κάποιος σου δείξει τη διαδικασία λειτουργίας μια έως δέκα φορές, αποκτάς δίπλωμα “κρυφοκαμεράκια” για ερευνητική εκπομπή.
– Το θέμα είναι να επιλέξεις αν το όλο σύστημα θα το ενσωματώσεις σε τσάντα, τσαντάκι, μπανάνα, σακάκι, Walkman ή καπέλο. Σημασία έχει όταν είσαι τετ α τετ με τον στόχο σου η επένδυση της κάμερας να αποτελεί φυσιολογικό συμπλήρωμα της εμφάνισής σου. Μια φορά σε μια εκπομπή η μοναδική διαθέσιμη κρυφή χάλασε, οπότε πήρα τη σπιτίσια βιντεοκάμερα και την έβαλα σε ένα κουτί που βρήκα στα σκουπίδια. Ανοιξα μια τρύπα, στερέωσα το φακό στην τρύπα με ένα σφουγγάρι και σκέπασα την τρύπα με ένα ημιδιαφανές πλαστικό. Στη συνέχεια, για παραπλάνηση, κόλλησα κι ένα χαρτί στο κουτί για να φαίνεται δέμα προς αποστολή. Για να την ενεργοποιήσω, χωρίς καν να κοιτάζω, γύριζα τον διακόπτη on και πατούσα το κουμπί record.
– Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ορίζει σε όσους έχουν ζητήσει άδεια να καταγράφουν, για πόσον καιρό μπορούν να διατηρήσουν τα αρχεία τους πριν τα καταστρέψουν. Αυτός είναι και ο λόγος που συχνά οι εκπομπές όταν ερευνούν ένα θέμα δεν το προβάλλουν αμέσως. Ετσι, ύστερα από τόσον καιρό τα “θύματα” πιθανότατα δεν θα παρακολουθήσουν την εκπομπή αλλά και θα έχουν ξεχάσει τα πρόσωπα των “τηλεπρακτόρων”. Ακόμα και αν την παρακολουθήσουν, όμως, και δουν ότι αυτά που προβάλλονται είναι παραποιημένα και κατασκευασμένα, δεν θα μπορούν να αντιδράσουν, διότι ακόμα και αν διέθεταν κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης ύστερα από τόσους μήνες τα αρχεία έπρεπε να έχουν σβηστεί για να μην έχουν ποινικές συνέπειες».
Δείτε όλα τα βίντεο πατώντας ΕΔΩ
Η παρακατω
Εισαγωγικό Βιντεο1 από Σύνολο 15. Σατυρική Επισκόπηση-Ανάλυση Τηλεοπτικών Ρεπορτάζ που έγιναν με Χρήση και Κατάχρηση Κρυφής Κάμερας.Οι Ρόλοι αντιστρέφονται για να έρθουν στο Φως οι Μέθοδοι ,Τεχνικές,αλλά και η Νοοτροπία των Τηλεπρακτόρων Δημοσιογράφων και Εντολέων τους.Οσοι Στοχοποιούνται Διασύρονται και Εξοντώνονται, είναι πάντα Ενοχοι?Μήπως υπάρχει, Παραποίηση ,Παραπληροφόρηση, Διαστρέβλωση η ΥπερΜεγένθυση,των κακώς κειμένων,για Λόγους Τηλεθέασης?Μήπως τα Θύματα έπρεπε να φύγουν από την Μέση κατά Εντολή του Ανταγωνισμού? Τι πιθανότητες έχουν οι Μελλοντικοί Στόχοι να επιβιώσουν? Η απάντηση μέσα από τα επόμενα 14 Βίντεο.Δώρο Γνωριμίας με το Σκοπελίτη “ΜΥΘΟΙ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ για τις ΚΡΥΦΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ.ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ, ΠΩΣ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΝΟΝΤΑΙ
[youtube_sc url=http://youtu.be/EGlGMBYFJqM]
Περιγραφή.Καμπουράκης Οικονομέας Παρουσιάζουν Βίντεο Ντοκουμέντο όπου Αμερικάνοι Μπατσοι “Ξεφτιλίζονται”οταν αφήνουν Ληστές τράπεζας να τους ξεφύγουν μέσα από τα χέρια τους.Φυσικά είναι Βίντεο Μαϊμού από το Youtube,και πρόκειται για Σκηνοθετημενο γύρισμα για Τηλεοπτική Διαφήμιση. Ακολουθεί παρόμοιο Βίντεο όπου 6 μηνίτικο μωρό υποτίθεται ότι εξουδετέρωσε με τα Γυμνά του χεράκια την Κόμπρα που του Επιτέθηκε.Το Βιολί συνεχίζεται με Κολοκύθια που Δια μαγείας Χημικού Ψεκασμού,μεγαλώνουν ακαριαία.
Στη συνέχεια από την Εκπομπή Τετ α Τετ μια Ξεκαρδιστική έρευνα όπου η Δημοσιογράφος τηλεφωνεί σε άγνωστη Πτηνοτρόφο της Ρόδου(λέμε τώρα) ,η οποίᨔυποτίθεται” άμεσα συμφωνεί να αγοράσει Γιαπωνέζικα Λάδια αυτοκινήτου,για να ταΐσει τα κοτόπουλα,αντι για σογιέλαιο που είναι ακριβό.Η Καραμαιμουδιά με το στημένο τηλεφώνημα ξεσκεπάζεται ,από το γεγονός ότι το προσφερομενο Ορυκτέλαιο είναι πολύ ακριβότερο. Χάψτε το.
[youtube_sc url=http://youtu.be/hw030npib3w]
Και από το ΤΕΤ αΤΕΤ στις “ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ”.Ο παρουσιαστής προαναγγέλλει πολλές φορές το απίστευτο πλάνο που θα ακολουθήσει.Οτι Μια σακούλα με Μολυσματικά ΑΠΌΒΛΗΤΑ ,θα φύγει από το προπορευμένο Φορτηγό και θα σκάσει στο ΜπαρΜπρίζ των Δημοσιογράφων.Τελικα Η σακούλα ήταν μόνον 2 σταγόνες.Μία άλλη Σακούλα που πετάει εργαζόμενος προς το κλίβανο¨ “ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ” ότι ΘΑ έπεσε στο Εδαφος,ΘΑ Διασκορπίστηκε το Περιεχόμενο του ΘΑ,ΘΑ ΘΑ.Το καραγκιοζιλίκι συνεχίζεται σε ψαράδικο με μια γάτα που αν και δεν διακρίνεται ,όμως “ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ” έφαγε μισή φέτα Σολωμού,και ο υπάλληλος την ξανάβαλε ( την φέτα & την Γάτα) στην θέση της για να καταλήξει “υποτίθεται σε κάποιο Δυστυχή Καταναλωτή.Ολες οι ΓΛΑΣΤΡΕΣ στο Λαχανί Καναπέ που “ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ”εχουν λίγο μυαλό δεν πήραν η δεν αντέδρασαν στο Παραμύθι για Αγρίους (Τηλεθεατές).
[youtube_sc url=http://youtu.be/-fzs0R-p9CE]
Περιγραφή.Μια από τις πλέον σημαντικές έρευνες που Ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε από τον Σκοπελίτη Αφορούσε την Απάτη ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ , που Ξεγελούσε και Ξεγελά συστηματικά τους Καταναλωτές με Χαμηλές Τιμές στις Μεγάλες ταμπέλες στα Καταστήματα, αλλά και μέσα από τα Διαφιμηστικά Φυλλάδια.Στο Ταμείο όμως οι τιμές ήταν και είναι κατά πολύ υψηλότερες. Ερευνα που έγινε σε όλες τις Αλυσίδες απέδειξε πέραν κάθε αμφιβολίας, ότι μια Μόνον συγκεκριμένη Αλυσίδα Γαλλικής Πολυεθνικής εταιρείας εξαπατούσε τους καταναλωτές συστηματικά και κατά κορο.Τα δεκάδες Ρεπορτάζ που προβλήθηκαν έδειχναν (παρ όλο το Θάμπωμα) ότι πρόκειται για τα Σούπερ Μάρκετ της Ίδιας Αλυσίδας. Παρ όλο αυτά Θα ακούσετε επανηλειμένα τον Παρουσιαστη,να παραπληροφορεί (εν γνώσει του) τους Τηλεθεατές Λέγοντας ότι Όλες οι Αλυσίδες το Κάνουν.Συνεχεια της παραπληροφόρησης στο Βίντεο “Adena5”
[youtube_sc url=http://youtu.be/2qappKLV0MI]
Περιγραφή.ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ.Κι αλλά Βίντεο με Διαφορετική Τιμή στο Ράφι και άλλη (Πολύ Μεγαλύτερη) στο Ταμείο.Ο Παρουσιαστής επιμένει να Δηλώνει ψευδώς ότι διαπιστώθηκε η απάτη σε όλες τις αλυσίδες.Εγώ βέβαια που κατέγραψα σε όλες τις επισκέψεις στα καταστήματα την πραγματικότητα, δηλώνω ότι ήταν μόνο στο Όμιλο της Γαλλικής Πολυεθνικής.Ποιόν θα Πιστέψετε?Οσο για το Γ.Γ.Καταναλωτή του Υπουργείου Αναπτυξης,που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι θα έπαιρνε τα στοιχεία για να τιμωρήσει τους Παραβάτες, επίσης υπεύθυνα Δηλώνω ότι Ποτέ δεν το εκανε.Ακόμα και όταν Προσκόμισα στο Γραφείο του Προσωπικά,αλλα και στους υπόλοιπους ελεγκτικούς μηχανισμούς του Υπουργείου, αδιάσειστα στοιχεία για εκατοντάδες παραβάσεις της ίδιας εταιρείας το αποτέλεσμα ήταν Μηδέν.Αιτησεις , Αποδείξεις και επίσημες Καταγγελίες ακόμα και σε Βουλευτές μέχρι και το Πρωθυπουργικό Γραφείο,χάθηκαν κουκουλώθηκαν η Αγνοήθηκαν .Οι Προστάτες Προστατεύονται.Αλλα Back έχει η Αχλάδα την Ουρά.
Στην συνέχεια μπαίνουμε στο Κεφάλαιο Κρυφές Κάμερες με αφορμή την “Περίπτωση” Ζαχόπουλου.Ειναι ειδική Περίπτωση και για αυτό στα Τηλεοπτικά Παράθυρα φιλοξενούνται Ειδικοί (λέμε τώρα)στην Παρα-κολούθηση και Παρα-Πληροφόρηση.Ας τα Κάνουμε Λιανά.
[youtube_sc url=http://youtu.be/_DjAE3qFlTA]
Περιγραφή.Συντομο Σεμινάριο για το πως κατασκευάζονται κάποιες από τις Κρυφές Κάμερες,που χρησιμοποιούνται στις Εκπομπές.
Αποσπασμα από την Εκπομπή “Αποδείξεις”οπου οι κρυφοκαμεράκηδες της Εκπομπής Μπαίνουν στο Χώρο Ελέγχου και Παρακολούθησης του HILTON για να στιγματίσουν την καταγραφή των Σεκιουριτάδων(άσχετα αν έχουν άδεια)καταγράφοντας κρυφά οι “καλοί ” τούς “κακούς”.
Όπως παρακολουθήσαμε στα Βίντεο με τα ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ της Πολυεθνικής Η εκπομπή όχι δεν τόλμησε αλλά ούτε Διανοήθηκε να Αναφέρει το Όνομα της Εταιρείας.Οταν ομωςα) ο στόχος είναι μικρός όπως το εστιατόριο της Βουλής,β)δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει Τηλεοπτικός Χορηγός και γ) με την Εκτέλεση του προσφέρουμε υπηρεσίες σε Εθνοπατέρες με ευαίσθητα στομάχια,τότε το Όνομα το Βάζουμε Φάτσα Κάρτα.Το αν το Θύμα διέπραξε κάτι Αξιόποινο δεν έχει σημασία.Η τεχνολογία του Μοντάζ βοηθά να κατασκευάσουμε αμαρτίες.Η Ίδια όμως τεχνολογία Βοηθά να αποκαλυφθεί και η Μαιμουδιά.
[youtube_sc url=http://youtu.be/UWvrcFSC-2Y]
Περιγραφή. Κλασσικά Παραδείγματα Χαλκευμένων Ρεπορτάζ,οπου η Μαιμουδιά γίνεται στο Μονταζ.Από την στιγμή που δεν φαίνονται τα χείλια των εμπλεκομένων ,με την Βοήθεια των Ψηφιακών Μέσων,ο τηλεθεατής ακούει επιλεκτικές “Ατάκες” χωρίς να είναι σε θέση να καταλάβει Ποιος Πότε και Πού απευθύνονται(οι Ατάκες).Το Θύμα εδώ είναι Ιδιοκτήτης εστιατορίου που προσπαθεί μάταια να αποδείξει ότι δεν είναι Ελέφαντας.Ακόμα και στην σπάνια περίπτωση που ο Παρουσιαστής παραδέχεται το “Λάθος”το προσπερνάει ταχύτατα, αποπροσανατολίζοντας το Διαμαρτυρόμενο ,η Βομβαρδίζοντας με αλλεπάλληλες ερωτήσεις.
Στη Συνέχεια το Θέμα με τα θαλασσινά και το “καρκινογόνο”(λέμε τώρα) Βορικό οξύ,ο πρόεδρος των Ιχθυεμπόρων παίρνει χαμπάρι της Μαιμουδιές των Δημοσιογράφων και με πολύ τακτ παρουσιάζει τις Αντ-Αποδείξεις,για να χαρακτηριστεί από τον παρουσιαστή ωμά , Άτιμος. Ενας άλλος ήδη στοχοποιήμένος Ιδιοκτήτης Μπακάλικου που τολμά να αμφισβητήσει το Ρεπορταζ,τιμωρείται με εξτρα Διαπόμπευση,ενώ απειλείται “διακριτικά”να το Βουλώσει ,γιατί τάχα η Εκπομπή διαθέτει άλλες 50 ώρες υλικό.(Μπλόφα)
[youtube_sc url=http://youtu.be/4V72HBjnfR0]
Περιγραφή.Συνέχεια στο Διασυρμό ενός Ιδιοκτήτη Κολονακιώτικου Μπακάλικου.Εδώ για να Μεγεθύνουν και να οπτικοποιήσουν μία υποτιθέμενη ψιλοπαράβαση η Τηλεδημοσιογράφος δανείζεται επιβαρυντικά πλάνα από διαφορετικό Βίντεο ,και τα παρουσιάζει ως αυθεντικά.Στην Νούγια όμως του αλλαντικού ξεχωρίζει η φίρμα του άλλου καταστήματος.
Το επόμενο Βίντεο αναφέρεται σε έρευνα για κακώς κείμενα Μεγάλων Σούπερ Μάρκετ. Ο παρουσιαστής Ισχυρίζεται ότι πρόκειται για τουλάχιστον 5 μεγάλες αλυσίδες,αλλά ο εκπρόσωπος τους αμφισβητεί τον αριθμο,αλλά οι αβανταδόροι ομο-καναπέ-καθούμενοι πολιτικοί και Δημοσιογράφοι σιγοντάρουν υπάκουα τον παρουσιαστή,για να τους ξανακαλέσει.Η αλήθεια βέβαια είναι ότι πρόκειται για 2 μόνο Μεγάλα Σούπερ Μάρκετ,τα δε υπόλοιπα είναι 2 μικρομάγαζα Βαρβακείου και Κορωπίου που απλώς παρουσιάζονται πολλές φορές.
Ο Γενικός Γρ.Υπουργείου Άχρηστης Ανάπτυξης παίζει τον ρόλο του,και βρίσκει ευκαιρία να αραδιάσει Παπαρδιές για την αποτελεσματικότητα του Μαγαζιού του.Η τέως πρόεδρος του ΕΦΕΤ κ.Παπανικολάου με Αξιοπρέπεια παρουσιάζει την πραγματικότητα,για να δικαιωθεί σήμερα με το σκάνδαλο του Μολυσμένου Ηλιέλαιου.
[youtube_sc url=http://youtu.be/Mk8TdL2Qb6M]
Περιγραφή.Μετα την Ανάδειξη των ατασθαλιών των Σούπερ Μάρκετ,τα στοιχεία των οποίων υποτίθεται ότι ζήτησε ο Γ.Γ του Υπουργείου Ανάπτυξης για να τους κάνει Νταντά,αλλά φυσικά λόγω της Χορηγικής Ασυλίας τα Ονόματα ουδέποτε δίνονται ,(εκτός και η έρευνα είναι κατά παραγγελιά ανταγωνιστή Μεγαλοχορηγού), ηλθε η ώρα να δείτε μια άλλη πλευρά του Σκοπελίτη.
Ο Σκοπελίτης ως Άνεργος Ναυτικός Ζητιανεύει στη πόλη της Λάρισας.Επάγγελμα στο οποίο μάλλον θα καταλήξει μετά την Δημοσιοποίηση των Σατυρικών αποκαλύψεων.Το επόμενο θέμα είχε να κάνει με την ανάδειξη του προβλήματος με τις Μικροκλοπές.Η κατοχυρωμένη ευρεσιτεχνία μου με το Αλουμινόχαρτο επιτρέπει να παρακάμψουμε τους Ηλεκτρονικούς ανιχνευτές στην έξοδο των καταστημάτων,και να κατακλεψουμε”προσωρινά” τους εμπόρους.
[youtube_sc url=http://youtu.be/8iCKOSW7PIw]
Περιγραφή.Η πατέντα κλοπής με την Μέθοδο του Αλουμινόχαρτου,και πολλά αλλά ενδιαφέροντα Τεχνολογικά θέματα που αποτέλεσαν την Βάση πολλών Εκπομπών,ηταν μέρος της αρθογραφίας μου για Λογαριασμό Ομογενειακής Εφημερίδας πριν πολλά πολλά Χρόνια.(1994μ.χ.)
Βέβαια σύμφωνα με την αντίληψη των Προϊσταμένων αυτών των Τηλεοπτικών Παραγωγών,δεν απαιτείται οι έρευνες και τα πειράματα να είναι αυθεντικά και να γίνονται κάτω από πραγματικές συνθήκες .Είναι αρκετό να δηλώνει ο Παρουσιαστής ότι Είναι. Έτσι ότι δεν είναι εφικτο,κατορθώνεται δια της Μεθόδου της ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΣ.Σε αυτό το σημείο λοιπόν παρακολουθείστε προσεκτικα,πως παρουσιάζεται η απόπειρα μιας Δημοσιογράφου,να κατακλέψει ένα Σούπερ Μαρκετ,Πως παρουσιάζεται και σχολιάζεται ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ στην Εκπομπή,και Πως αυτό έγινε κατορθωτό.(Όλα τα Λεφτά Στο Βίντεο Adena11 η αποκάλυψη).
[youtube_sc url=http://youtu.be/ZkveYFwpn8I]
Περιγραφή. Η Απόλυτη Τηλεοπτική Μαιμουδιά με Στημένο Ρεπορτάζ.Το σενάριο-πείραμα προέβλεπε να κλαπούν προϊόντα σε ένα Σούπερ Μάρκετ ,για να διαπιστωθεί αν θα μας πιάσουν.Η Δημοσιογράφος όμως Προτιμά την Εύκολη Λύση.Ξεγελα την Υπεύθυνη του Καταστήματος να επιτρέψει να γίνει(παρουσία της) η απόπειρα Κλοπής, και να Βιντεοσκοπηθεί ,εφόσον θα χρησημοποιηθη Σαν Αναπαράσταση.
Φυσικά όπως διαπιστώνετε στο Βίντεο ” Adena10″ το σκηνοθετημένο ψιλό-Γύρισμα παρουσιάζεται στην Εκπομπή ΤΕΤ αΤΕΤ ,σαν Αυθεντική κλοπή ,κάτω από Πραγματικές Συνθήκες.Οι Ξανθιές Μοντέλες του Πάνελ εντυπωσιάζονται,οι Τηλεθεατές εκστασιάζονται και η ΚΕΛΥ Ηρωας Δημοσιογράφος -Κλεφτρόνι-Σκηνοθέτης-ΚάμεραWomen-Monkey εξελίσσεται στην Σημερινή Επικεφαλής Ερευνών της Εκπομπής “ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ”.Λέτε να εφάρμοσε το κόλπο (πολλές)3 φορές ??? Η Μελλοντική Νεκροψία θα Δείξει.
[youtube_sc url=http://youtu.be/38JyqlgeKpI]
Περιγραφή.Συνεχεια του Στημένου Ρεπορτάζ με την Υποτιθέμενη Επιτυχημένη Κλοπή σε Σούπερ Μάρκετ.Η Monkey-Reporter Kelly Φθεινο-πώρου αναγκάζει την Υπεύθυνη του Καταστήματος,να επαναλάβει τις Ατάκες πολλές φορές,ωστε να ακούγονται φυσικές(όχι στημένες).
Υπόθεση Ευης Τσεκου,και Τηλεοπτικά Ρεπορτάζ και εκπομπές Οργιάζουν με Πιθανολογήσεις Ασυναρτησίες και καταληκτικά Συμπεράσματα,για το πως,ποτε που και Γιατί ,η 35χρονη και η συμμορία της οργάνωσαν την Κρυφή Βιντεοσκόπηση του Εραστή Ζαχου Γκουσγκούνη.Φυσικά όταν ακούγεται η απλή Εξήγηση της Ριγμένης Ερωμένης για το πόσο απλά Βιντεοσκόπησε με την κάμερα μέσα από την γυναικεία τσάντα της,δεν γίνεται πιστευτή ,οπότε στο επόμενο Βίντεο Adena13 ,Απλά εύκολα και κατανοητά θα δείτε ότι λέει την Αλήθεια.
[youtube_sc url=http://youtu.be/ebAQqcggSOI]
Περιγραφή.Απλοί τρόποι για να Μετατραπεί σε λίγα λεπτά ,οποιαδήποτε Βιντεοκάμερα σε Κρυφή.Δοκιμασμενη Μέθοδος,που εφαρμόζετε εκτός των άλλων , από τις ερευνητικές + Κατινοεκπομπές.Ο Διαθέσιμος εξοπλισμός παρακολούθησης η Υποκλοπών διατίθεται ανεξέλεγκτα σε οποιονδήποτε, εντός και εκτός Ελλαδος. Δημοσιογραφίνα Υπόδειγμα Αλαζονο-Κατίνας,παιρνει το μάθημα της από το Πρόεδρο Κίνησης Πολιτών.Συνέχεια για τις Ασύρματες Μικρό-Κάμερες στο Βίντεο Adena14.
[youtube_sc url=http://youtu.be/On_f8_Bx4Dk]
Περιγραφή. Αντ-“αποδείξεις”.Θύμα της Εκπομπής Υδραυλικός που παγιδεύεται για αποδειχθεί η ανεντιμότητα του.”Δυστυχώς” συμπεριφέρεται επαγγελματικά τίμια και δίνει και Απόδειξη on camera.Ο παρουσιαστής υποτιμώντας την νοημοσύνη των τηλεθεατων,τον χαρακτηρίζει ΑΠΑΤΕΩΝΑ ,και επιμένει ότι τους Βούτηξε 24 Ευρώ χωρίς απόδειξη. Ειδικός Αντάπτορας που Βιδώνεται στο Φακό οποιασδήποτε Βιντεοκάμερας μειώνει το μέγεθος του σαν το κεφάλι της καρφίτσας,επιτρεποντας να γινε騔διακριτικη” Βιντεοσκόπηση.
Επιλογος.Με μηνύματα Αγάπης και Μίσους προς Πάσα Κατεύθυνση. Τα Συμπεράσματα Δικάς σας.
[youtube_sc url=http://youtu.be/v5_-d3B9G50]
Πηγή : ellinikahoaxes.blogspot.gr
Βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο; Αν ναι, και θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας, τις απάτες και τα ψέματα του ίντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook (ΕΔΩ) και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει).
Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους φίλους σας στο facebook για αυτό το άρθρο.Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας, από τις απάτες και τα ψέματα,κοινοποιώντας τα, και μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το internet