Επισκεφτείτε την σελίδα μας στο Facebook https://www.facebook.com/SafeInternetGr κάνοντας Like για να ενημερώνεστε εύκολα και γρήγορα για θέματα που αφορούν την ασφάλεια μας αλλά και την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο καθώς και τεχνολογικά νέα . Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας , μαθαίνουμε για τα ψέματα και τις απάτες στο ίντερνετ , μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το διαδίκτυο , προστατεύουμε τα παιδιά μας και εμάς . Η προστασία των χρηστών αποτελεί κοινή ευθύνη. Η χρήση των καλύτερων τεχνολογιών και τεχνικών ασφαλείας είναι προς όφελος όλων . Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να κάνετε αίτημα φιλίας και στο προφίλ της σελίδας αυτής στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Από το Facebook προχώρησαν στην ενημέρωση των χρηστών όσον αφορά στις αλλαγές που ετοιμάζονται σχετικά με τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεών τους.
Το κείμενο το οποίο δεν υπάρχει διαθέσιμο στην ελληνική γλώσσα, περιγράφει και εξηγεί πώς η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγει από τους χρήστες της υπηρεσίας.
Η σημαντικότερη νέα αλλαγή που προτείνεται, σχετίζεται με τη φωτογραφία του προφίλ κάθε χρήστη, την οπoία στο Facebook θέλουν να αναλύουν και να χρησιμοποιούν το αποτέλεσμα της αναγνώρισης προσώπου για να προτείνουν tags του χρήστη σε άλλες φωτογραφίες.
Το ευαίσθητο θέμα της αναγνώρισης προσώπων για photo-tagging λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια σε χώρες εκτός Ευρώπης, αφού επί Ευρωπαϊκού εδάφους υπήρξαν μεγάλες αντιδράσεις, αλλά με διαφορετικό τρόπο.
Μέχρι στιγμής, το Facebook προτείνει tags για κάποιο πρόσωπο μόνο εάν προηγουμένως είχε επισημανθεί σε κάποια φωτογραφία, με βάση τη συγκεκριμένη επισήμανση. Τώρα, θέλουν να αναλύουν και να αποθηκεύουν προκαταβολικά την φωτογραφία του χρήση, ώστε να προχωρούν στις προτάσεις εάν και όποτε προκύψει κάποια φωτογραφία με αυτόν.
To θετικό για όσους διαφωνούν με αυτή την πρακτική, είναι ότι έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν αυτό το χαρακτηριστικό από τις ρυθμίσεις τού λογαριασμού τους.
Ένα ακόμη “αγκάθι” μεταξύ των προτάσεων που υπέβαλλαν από το Facebook, είναι το ζήτημα της χρήσης προσωπικών δεδομένων των χρηστών σε συνδυασμό με διαφημίσεις.
Πριν από λίγες ημέρες, στην εταιρεία επιβλήθηκε ποινή 20 εκατομμυρίων δολαρίων για χρήση δεδομένων χρηστών σε διαφημίσεις χωρίς τη συγκατάθεσή τους και όπως είναι προφανές, θέλουν να αναπροσαρμόσουν τους όρους χρήσης τής υπηρεσίας ώστε να εξασφαλιστεί ότι μπορούν να το κάνουν στο μέλλον χωρίς προβλήματα.
Όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, από το Facebook δίνουν στους χρήστες χρονικό περιθώριο επτά ημερών για να υποβάλλουν τις προτάσεις και τα σχόλιά τους σε όσα προτείνονται, πριν οι αλλαγές τεθούν σε εφαρμογή. Φυσικά, αυτό που τελικά θα εφαρμοστεί, εξαρτάται αποκλειστικά από την εταιρεία.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr & SecNews.Gr
Βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο; Αν ναι, και θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας, τις απάτες και τα ψέματα του ίντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook (ΕΔΩ) και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει).
Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους φίλους σας στο facebook για αυτό το άρθρο.Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας, από τις απάτες και τα ψέματα, κοινοποιώντας τα, και μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το internet