Χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία . Τι προβλέπεται με τη χρήση κινητών στα σχολεία;

2296

companyname2

Επισκεφτείτε την σελίδα μας στο Facebook  https://www.facebook.com/SafeInternetGr  κάνοντας Like για να ενημερώνεστε εύκολα και γρήγορα για θέματα που αφορούν την ασφάλεια μας αλλά και την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο καθώς και τεχνολογικά νέα . Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας , μαθαίνουμε για τα ψέματα και τις απάτες στο ίντερνετ , μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το διαδίκτυο , προστατεύουμε τα παιδιά μας και εμάς  . Η προστασία των χρηστών αποτελεί κοινή ευθύνη. Η χρήση των καλύτερων τεχνολογιών και τεχνικών ασφαλείας είναι προς όφελος όλων . Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να κάνετε αίτημα φιλίας και στο προφίλ της σελίδας αυτής στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

 

Τι προβλέπεται με τη χρήση κινητών στα σχολεία; Ποιό είναι το κανονιστικό πλαίσιο για τους μαθητές είτε είναι στα Δημοτικά, είτε στα Γυμνάσια ή Λύκεια; Επίσης, τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς την ώρα της διδασκαλίας; Σε αυτές τις ερωτήσεις δίνουμε τις απαντήσεις με τα αντίστοιχα έγγραφα (αποφάσεις, Προεδρικά Διατάγματα και γενικά την κείμενη νομοθεσία) για να γνωρίζουμε τι οφείλουμε να κάνουμε όλοι από κοινού. 

Έχουμε λοιπόν και λέμε: Σε ισχύ είναι η Υπουργική Απόφαση από το 2006 (Υ.Α.132328_Γ2_7-12-06)   η οποία χαρακτηριστικά αναφέρει τα εξής.

1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του.

Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται:

f1

 

f2

 

Αυτά αναφέρει η εν λόγω απόφαση όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς. Το 2006 όμως δεν ήταν σε ισχύ ο Κώδικας Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., τον οποίο επικαλείται η νεότερη Υπουργική Απόφαση 100553-Γ2/4-9-2012 με τίτλο “Χρήση Ηλεκτρονικών Συσκευών”, η οποία συμπληρώνει αυτή του 2006.

Έτσι λοιπόν η με αρ. πρωτ. 132328/Γ2/07-12-2006 Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στη χρήση κινητών τηλεφώνων συμπληρώνεται ως εξής:

1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή / και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου.

2. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας εκτός από τα κινητά τους τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου. Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, που εμπίπτει στην έννοια της περιπτώσεως στ) της παραγράφου 1 του άρθρου 107 του Ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26 Α’).

 

Πηγή : internet-safety.sch.gr

Δημιουργός του Safer-Internet.gr. Ασχολούμαι με το διαδίκτυο από το 1996, έχοντας παρακολουθήσει την εξέλιξή του από τα πρώτα του στάδια έως τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Η πολυετής αυτή εμπειρία μου έχει δώσει τη δυνατότητα να γνωρίζω σε βάθος τόσο τις δυνατότητες όσο και τους κινδύνους που αυτό κρύβει. Το 2013 δημιούργησα το Safer-Internet.gr, με στόχο την ουσιαστική ενημέρωση και προστασία των χρηστών από διαδικτυακές απειλές. Μέσα από συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση της επικαιρότητας, παρέχω αξιόπιστη και τεκμηριωμένη πληροφόρηση για απάτες, phishing, παραπληροφόρηση και επικίνδυνες πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στον χώρο των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων από το 2010 και τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως ηλεκτρολόγος συντήρησης σε μία από τις κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες της Μυκόνου. Η εμπειρία μου περιλαμβάνει εγκαταστάσεις και διαχείριση συστημάτων πυρανίχνευσης, συναγερμών, φωτισμών ασφαλείας, hotel access και αυτοματισμών. Διατηρώ έντονο ενδιαφέρον για την τεχνολογία, με ενασχόληση στην κατασκευή και φιλοξενία ιστοσελίδων, καθώς και στην ασφάλεια των Social Media, συνδυάζοντας τεχνική γνώση με πρακτική εφαρμογή. Στον ελεύθερο χρόνο μου δραστηριοποιούμαι ενεργά στον Προσκοπισμό εδώ και 25 χρόνια. Είμαι βαθμοφόρος και Υπαρχηγός Συστήματος στο 5ο Σύστημα Προσκόπων Βέροιας, συμβάλλοντας στη διαπαιδαγώγηση των νέων μέσα από αξίες όπως η υπευθυνότητα, η συνεργασία και η προσφορά. Η φιλοσοφία μου είναι απλή: η σωστή ενημέρωση αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο προστασίας στον ψηφιακό κόσμο.