Αρχική » Social Media » Facebook » Αυτή η κοπέλα δεν είναι Αννούλα , δεν είναι έγκυος και δεν έχει πάθει εγκεφαλικό

Αυτή η κοπέλα δεν είναι Αννούλα , δεν είναι έγκυος και δεν έχει πάθει εγκεφαλικό

 

Αυτή η κοπέλα δεν είναι η Αννούλα , δεν έπαθε εγκεφαλικό και δεν είναι έγκυος  . Σταματήστε να πιστεύετε σε ψεύτικες ιστορίες

Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ποιοί είμαστε

Διαβάστε τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ

 

Άρθρο από Γιώργος Ζαβοδημητράκης

Ακόμα μία κλασική περίπτωση like farming από σελίδες που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν ανθρώπινα συναισθήματα προς δικό τους όφελος. Ας το δούμε όμως λίγο αλλιώς, δεν υπάρχουν επιτήδειοι που εξαπατούν, υπάρχουν αυτοί που τους πιστεύουν.

Η σελίδα με το πιασάρικο όνομα Πιστεύω στο Θεό αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια φωτογραφία γυναίκας από τη Μινεσότα η οποία ήταν έγκυος και είχε βρεθεί δολοφονημένη. Ο διαχειριστής ή διαχειριστές της σελίδας έπλασε ή έπλασαν μια ιστορία και την σέρβιραν στο κοινό.

Ο διαδικτυακός αναλφαβητισμός του μέσου χρήστη του facebook έλαμψε και πάλι. Στη φωτογραφία δεν βλέπουμε την Αννούλα, πρόκειται για την Kara Blevins η οποία βρέθηκε νεκρή σε δάσος της Μινεσότα. Αρθρα που αναφέρονται στην περίπτωση της μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5407561/Pregnant-woman-27-dead-rural-Minnesota-forest.html

http://www.startribune.com/foul-play-doubted-in-death-of-pregnant-northern-minnesota-woman/474484513/

 

Ο διαδικτυακός αναλφαβητισμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτός που βοηθάει στην εξάπλωση μιας απάτης ή ψευδών ειδήσεων και ιστοριών. Είναι τα δικά τους like και οι κοινοποιήσεις το μέσον για τη διάδοση τέτοιων ψευδών δημοσιεύσεων.

Μην αρχίσετε να αναρωτιέστε όμως τι κάνει το facebook για τέτοιες περιπτώσεις. Το facebook είναι απασχολημένο με άλλα θέματα. Θα καταπολεμήσει τις ψευδείς ειδήσεις και θα θωρακιστεί ώστε να μην υπάρχει υποκλοπή προσωπικών δεδομένων. Λέμε και καμιά «χοντρή»  για να περνάει η ώρα.

 

Αρθρογράφος Ευτύχιος Αστανάστας

Δείτε επίσης

Το Facebook χρησιμοποιεί δεδομένα και από κάρτες μέλους Super Market

Μετά το σκάνδαλο Facebook Cambridge Analytica, θυμηθήκαμε ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο μας παρακολουθεί και …