Cosmote,Wind,Nova,Vodafone : Διευκόλυνση για τους πληγέντες στην Χαλκιδική
Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Cosmote,Wind,Nova,Vodafone : Διευκόλυνση για τους πληγέντες στην Χαλκιδική
COSMOTE
Στο πλευρό των κατοίκων της Χαλκιδικής που επλήγησαν από τα καταστροφικά καιρικά φαινόμενα στέκεται η COSMOTE, με μία σειρά από δράσεις για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας τους.
Για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των δήμων Νέας Προποντίδας, Κασσάνδρας και Σιθωνίας, η COSMOTE προσφέρει δωρεάν:
• 2.000 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.
• 2GB για mobile Internet σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.
Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και GB θα δοθούν σε δύο πακέτα των 1000 λεπτών και 1GB, που θα ενεργοποιηθούν στις 11/7 και τις 17/7 με διάρκεια 5 ημερών το καθένα . Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας και των πακέτων Internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.
Επιπλέον, για να διευκολύνει τους συνδρομητές του, ο Όμιλος αναστέλλει κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και διαθέτει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά από τις 12/7/19 μέχρι και τις 18/7/19.
Τέλος, τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές Νέα Μουδανιά, Ιερισσός, Κασσάνδρα και Πολύγυρος, διαθέτουν δωρεάν μπαταρίες, powerbanks, φακούς και φορτιστές αυτοκινήτων.
Από τη σφοδρή κακοκαιρία και τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, υπάρχουν κατά τόπους προβλήματα στις υπηρεσίες φωνής και δεδομένων, σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, κυρίως στην περιοχή της Κασσάνδρας. Οι τεχνικοί του Ομίλου εργάζονται εντατικά για την πλήρη αποκατάσταση της επικοινωνίας στις πληγείσες περιοχές, με την εκτεταμένη χρήση γεννητριών ρεύματος.
WIND
Αθήνα 11 Ιουλίου 2019. Η WIND Ελλάς, στην προσπάθεια της να βοηθήσει τους συνδρομητές της που βρίσκονται στην περιοχή της Χαλκιδικής η οποία επλήγη από το καταστροφικό κύμα κακοκαιρίας, που μεταξύ άλλων έχει προξενήσει εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, πήρε τις παρακάτω πρωτοβουλίες:
Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας η εταιρία προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής στις πληγείσες περιοχές δωρεάν 1500’ προς εθνικά κινητά & σταθερά και 1,5GB με ισχύ έως και 20/7. Παράλληλα σταματάει η διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.
Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου και οι τεχνικοί της είναι σε επιφυλακή και εργάζονται για την αποκατάσταση της επικοινωνίας το συντομότερο δυνατό.
VODAFONE
Στηρίζουμε τους συνδρομητές μας στις περιοχές του Νομού της Χαλκιδικής που επλήγησαν από τα καταστροφικά καιρικά φαινόμενα με δωρεάν χρόνο ομιλίας, SMS και Data από 11 Ιουλίου έως και 17 Ιουλίου.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για επικοινωνία στις περιοχές του Νομού Χαλκιδικής που επλήγησαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, προσφέρουμε στους συνδρομητές μας Κινητής και Σταθερής (Ιδιώτες & Επαγγελματίες) αυτόματα & εντελώς δωρεάν από 11 Ιουλίου έως και 17 Ιουλίου:
1500’ δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλους από το κινητό
500 SMS προς όλους από το κινητό
1GB από το κινητό
1500’ προς κινητά Ελλάδας από το σταθερό
Επιπλέον οι συνδρομητές των παραπάνω περιοχών έχουν εξαιρεθεί από την εισπρακτική διαδικασία έως 10/08/2019.
Λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας και των διακοπών στην ηλεκτροδότηση στην ευρύτερη περιοχή, οι τεχνικοί της Vodafone κινητοποιήθηκαν άμεσα για να εξασφαλίσουν την τοποθέτηση γεννητριών ρεύματος και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες εργασίες, ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η επικοινωνία.
NOVA
H Nova εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων και των πληγέντων της φυσικής καταστροφής στη Χαλκιδική και ανακοινώνει ότι προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες, ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στην περιοχή.
Συγκεκριμένα:
•Θα γίνει άρση φραγής σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης (χωρίς χρέωση τέλους επανασύνδεσης) σε όσες φραγές πραγματοποιήθηκαν στις 10 και στις 11/7.
•Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης έως τις 31/7.
•Δεν θα αποσταλεί κανένα μήνυμα ειδοποίησης φραγής έως τις 31/7.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831.