Πριν από λίγα χρόνια το Facebook κατέβαλε προσπάθειες για να πείσει τους χρήστες να μετακομίσουν στο Messenger app, αντί να χρησιμοποιούν το chat μέσα από το Facebook app. Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να κατεβάσουν μια ξεχωριστή εφαρμογή.
Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Με αυτόν τον τρόπο το Facebook θα είχε δυο εφαρμογές μέσω των οποίων θα μπορούσε να «εκμεταλλευτεί» την τεράστια βάση χρηστών του. Αυτή τη στιγμή το Messenger έχει πάνω από 1 δισ. μηνιαίους χρήστες.
Μέσα από post στο Messenger Blog, το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε να δοκιμάζει τις διαφημίσεις στο Messenger app. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν από Αυστραλία και Ταϊλάνδη και οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στην home screen. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βάλουν τη διαφήμιση κάτω από τις πρόσφατες συνομιλίες σας. Είναι κάτι ανάλογο με τα notifications που εμφανίζονται όταν κάποιος φίλος σας έχει γενέθλια ή κάτι σαν το κομμάτι του Messenger που σου δείχνει ποιος είναι ενεργός.
«This week we are launching a very small test in Australia and Thailand that gives businesses the opportunity to place ads on the Messenger home screen. This means that a business is able to place an ad in an area of Messenger below your recent conversations, similar to how we surface birthday notifications or where we let you know if a friend is currently active on Messenger».
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ Bitdefender Greece με δωρο 10 ετήσιες άδειες (μια άδεια για κάθε νικητή) του κορυφαίου προϊόντος Bitdefender Internet Security 2017 για την απόλυτη προστασία ενάντια στις απειλές του διαδικτύου
Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα
Οι διαφημίσεις αυτές δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν, αλλά οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να τις κρύψουν ή να κάνουν report, όταν δεν τις θεωρούν σχετικές. Να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται αν οι χρήστες δεν έχουν ξεκινήσει πρώτοι μια συζήτηση με κάποια επιχείρηση. Η επιχείρηση δεν μπορεί να ξεκινήσει να στέλνει απευθείας μήνυμα στον χρήστη, αν δεν την έχει ξεκινήσει εκείνος.
Για την απόφαση να φέρει τις διαφημίσεις στο Messenger, το Facebook ρίχνει το «φταίξιμο» στις επιχειρήσεις, οι οποίες επέμεναν ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία να «αυξήσουν τις πωλήσεις, να ενισχύσουν το brand τους και να αυξήσουν την ικανοποίηση των χρηστών».
Το Facebook ευελπιστεί να λάβει αρκετό feedback από τις επιχειρήσεις και τους χρήστες που συμμετέχουν στην δοκιμή, για να λανσάρει τις διαφημίσεις σε όλους. Η νέα προσθήκη σίγουρα δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά υποθέτουμε πως θα την συνηθίσουμε.
Πηγή άρθρου : Κώστας Βλαχάκης & Techblog.Gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ