Το Facebook δοκιμάζει εδώ και καιρό διάφορες αλλαγές στο Messenger, κυρίως εικαστικές, για να ακολουθήσει σε σχεδιασμό το Design της Google.
Φαίνεται όμως ότι η ομάδα πίσω από τη δημοφιλή messaging εφαρμογή δε θα μείνει σε αυτό αφού προμηνύονται και πολύ ουσιαστικές αλλαγές.
Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Η πρώτη από αυτές είναι η δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών λογαριασμών(σε εμάς ήδη ήρθε αυτή η αλλαγή) μέσα στην εφαρμογή. Κάτι που έρχεται από το Instagram, ένα κοινωνικό δίκτυο ιδιοκτησίας Facebook άλλωστε. Έτσι, οι χρήστες με πολλαπλούς λογαριασμούς θα μπορούν να τους αλλάζουν πολύ εύκολα χωρίς να χρειάζεται η διαδικασία log in & log out από την εφαρμογή του Facebook.
Η δεύτερη αφορά τη δυνατότητα του Messenger για υποστήριξη SMS/MMS. Το feature αυτό υπήρχε και παλαιότερα στην εφαρμογή αλλά αποφασίστηκε να βγει αφού δεν υπήρχε σοβαρό ποσοστό χρήσης. Το 2016 βέβαια, το τοπίο είναι πολύ διαφορετικό αφού πολλές messaging εφαρμογές προσπαθούν να γίνουν μοναδικές περιλαμβάνοντας κάθε πιθανό χαρακτηριστικό που θέλουν οι χρήστες.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι φυσικά το Google Hangouts, που προσπάθησε να ενοποιήσει τις υπηρεσίες Internet messaging και SMS/MMS. Το αποτέλεσμα δεν ήταν το καλύτερο δυνατό αφού υστερεί αρκετά σε σχέση με τις πλατφόρμες οι οποίες εστιάζουν μόνο στα SMS. Φυσικά υπήρχαν και άλλα θέματα όπως ο διαχωρισμός των μηνυμάτων μέσω Internet και των SMS, κάτι που από την αρχή δεν έγινε σωστά, μπερδεύοντας πολλούς χρήστες. Στη συνέχεια η Google προσπάθησε να διορθώσει τις δυσλειτουργίες αλλά ήταν ήδη αργά αφού η πρώτη εντύπωση είχε ήδη χαθεί και το τοπίο των messaging apps είναι αρκετά γεμάτο.
Στη σημερινή αγορά το Facebook είναι αρκετό δυνατό όσον αφορά τις εφαρμογές messaging αφού εκτός του Messenger του ανήκει και το WhatsApp. Ο δρόμος βέβαια μέχρι να γίνει ο δυνατότερος παίκτης στο συγκεκριμένο τοπίο είναι μακρύς και γεμάτος ανταγωνισμό που προσπαθεί συνεχώς να εξελιχθεί.
Οι αλλαγές, για τις οποίες δεν υπάρχει δυνατότητα ON/OFF, είναι ήδη ορατές σε πολύ λίγους χρήστες ως μικρό field test για την εταιρία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ