Αρχική » Social Media » Facebook » [FACEBOOK] Βάζει τέλος στις αναρτήσεις που ικετεύουν για Like

[FACEBOOK] Βάζει τέλος στις αναρτήσεις που ικετεύουν για Like

facebook_11

 

Όσοι θέλετε Επισκεφτείτε μας https://www.facebook.com/Mpes.Sto.Internet.Me.Aleksisfairo  κάνοντας Like για να ενημερώνεστε εύκολα και γρήγορα για θέματα που αφορούν την ασφάλεια σας αλλά και την ασφάλεια των παιδιών σας στο διαδίκτυο . Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας , μαθαίνουμε επίσης για τα ψέματα και τις απάτες στο ίντερνετ , μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το διαδίκτυο , προστατεύουμε τα παιδιά μας και εμάς  . Η προστασία των χρηστών αποτελεί κοινή ευθύνη. Η χρήση των καλύτερων τεχνολογιών και τεχνικών ασφαλείας είναι προς όφελος όλων . Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να κάνετε αίτημα φιλίας και στο προφίλ της σελίδας αυτής στο Facebook πατώντας ΕΔΩ αλλά και να μπείτε και στην ομάδα μας στο Facebook για απορίες , διάλογο κ.α πατώντας ΕΔΩ

 

Το Facebook προχώρησε σε μία αλλαγή στο timeline των χρηστών και σταδιακά θα «εξαφανίσει» τα posts που ζητούν από τους χρήστες να κάνουν κλικ στο link που περιέχεται.

Μετά το καθάρισμα του Newsfeed από τα posts που ζητούν likes, σχόλια και share στα posts, το Facebook καταργεί όσα posts «ικετεύουν» για να κάνει ο χρήστης κλικ στο link που συνήθως περιέχεται στο κείμενο/περιγραφή μιας εικόνας, όπως φαίνεται και παρακάτω.

Αυτά τα links συνήθως είναι διαφημιστικού περιεχομένου και άσχετου θέματος με την φωτογραφία ή συνολικά το post, και το Facebook δεν επιθυμεί τέτοιου είδους περιεχόμενο στο Newsfeed των χρηστών.

Το Facebook ωστόσο προχώρησε σε αυτή την κίνηση μετά από έρευνα, από την οποία προέξυψε ότι το 80% των χρηστών επιθυμούν να έχουν μία περίληψη του περιεχομένου που περιέχεται σε ένα post πριν πατήσουν το link και σε πολλές περιπτώσεις αυτό δε συνέβαινε, με το link να έχει διαφορετικό θέμα και συνήθως διαφημιστικό περιεχόμενο.

celebstyleweekly-new

Επίσης, το Facebook ενημερώνει τους διαχεριστές σελίδων, ότι τα posts που έχουν ένα link με τη γνωστή μορφή (πχ https://www.safer-internet.gr/ ) μέσα στο κείμενο [εικ. 1], έχουν τα διπλάσια κλικς σε σχέση με τα posts που έχουν το link ενσωματωμένο στο ποστ, μαζί με κείμενο και φωτογραφία [εικ. 2].

culinarian-new

atlantic-seafood2

Ακόμα μια αλλαγή αφορά τις δημοσιεύσεις συνδέσμων. Οι FB σελίδες δημοσιεύουν συνδέσμους είτε με την προεπισκόπηση του συνδέσμου, είτε βάζοντας το σύνδεσμο σε δημοσίευση κειμένου ή σε φωτογραφία. Παλαιότερα το Facebook είχε μειώσει την απήχηση δημοσιεύσεων κειμένου από σελίδες, αν και αποδείχτηκε πως έχουν ακόμη υψηλή απήχηση.

Από εδώ και στο εξής, το Facebook θα μειώσει την απήχηση σε δημοσιεύσεις κειμένου και φωτογραφιών με συνδέσμους, ενώ θα αυξήσει την απήχηση σε δημοσιεύσεις τύπου συνδέσμου, δηλαδή με προεπισκόπηση συνδέσμου, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Σύμφωνα με έρευνες, οι δημοσιεύσεις με προεπισκόπηση συνδέσμους παίρνουν έως και διπλάσια κλικ σε σχέση με τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις με σύνδεσμο, ενώ επίσης είναι και καλύτερα ορατές σε κινητές συσκευές.

safer

Πηγες : socialmedialife.gr – e-pcmag.gr

 

Θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας για την ασφάλεια σας στο ιντερνετ , τις απάτες και τα ψέματα του ίντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook πατώντας ΕΔΩ και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει) ή μπείτε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ ή ακόμα και αίτημα φιλίας στο προφίλ στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Αρθρογράφος Ευτύχιος Αστανάστας

Δείτε επίσης

Vodafone : Ανακοίνωση για email που περιέχει κακόβουλο λογισμικό (phising)

H Vodafone ενημερώνει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μία διεθνής ηλεκτρονική επίθεση phishing και συνδρομητές της Vodafone …