Αρχική » Internet » Η νέα εποχή των τζάμπα Social διαφημίσεων και η αλήθεια πίσω από το #irunmarathon της Εθνικής Τράπεζας

Η νέα εποχή των τζάμπα Social διαφημίσεων και η αλήθεια πίσω από το #irunmarathon της Εθνικής Τράπεζας

irunmarathon!

Η σελίδα Safer-Internet.Gr ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2013 και είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία με μοναδικό σκοπό την σωστή ενημέρωση των γονέων , παιδιών και εφήβων με άρθρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο καθώς και η ενημέρωση για τις απάτες και τα ψέματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αλλά και τεχνολογικα νέα . Περισσότερα για την σελίδα ΕΔΩΣτόχοι της σελίδας είναι : Η προστασία – ενημέρωση των ανήλικων χρηστών του Διαδικτύου από ακατάλληλο ή επιβλαβές για αυτούς περιεχόμενο που κυκλοφορεί και ειδικότερα στα κοινωνικά δίκτυα , Η ενημέρωση των γονέων για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν αλλά και να προστατεύσουν αποτελεσματικά τα παιδιά τους από τους κινδύνους που εγκυμονούν από τη μη ορθή χρήση των διαδραστικών τεχνολογιών, όπως είναι το Διαδίκτυο ή το κινητό τηλέφωνο , Η ενημέρωση των χρηστών για τα ψέματα – απάτες – αλυσιδωτά μηνύματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο , Η βοήθεια των χρηστών πάνω σε διαδικτυακά θέματα . Εάν λοιπόν σας ενδιαφέρουν τα παραπάνω & θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας για την ασφάλεια σας στο ιντερνετ , τις απάτες και τα ψέματα του ίντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook πατώντας ΕΔΩ και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει) ή μπείτε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ . Για επικοινωνία με την σελίδα μας πατήστε ΕΔΩ . Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας κοινοποιώντας τα άρθρα  , μαθαίνουμε  για τα ψέματα και τις απάτες στο ίντερνετ , μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το διαδίκτυο , προστατεύουμε τα παιδιά μας και εμάς  . Η προστασία των χρηστών αποτελεί κοινή ευθύνη. Η χρήση των καλύτερων τεχνολογιών και τεχνικών ασφαλείας είναι προς όφελος όλων μας

 

 

Νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσουμε στα εξής: Αν θέλεις να  απειλήσεις, εκμεταλλευτείς,ευαισθητοποιήσεις τον κόσμο για κάτι, χρησιμοποιείς παιδιά. Αν θες να διαφημίσεις κάτι που να κάνει αίσθηση,χρησιμοποιείς παιδιά. Αν θες να δημιουργήσεις φοβικό κλίμα στην κοινωνία, το κάνεις επικαλούμενος τα παιδιά. Το μόνο βέβαιο πάντως είναι πως η χρήση των παιδιών φέρνει έσοδα και αποτελέσματα.

ete6

Και αυτό που ίσως δεν ξέρουμε οι περισσότεροι, μα το γνωρίζει καλά το «αόρατο χέρι της αγοράς» είναι πως η φιλανθρωπία επίσης αποφέρει κέρδη.Και πόσο μάλλον αν στην φιλανθρωπία εμπλέκεις και παιδιά. Bonus!

ete8

Όπα, όπα, όχι αυτά τα παιδιά, πάρτες πίσω αυτές τις φώτο

Μια άλλη αλήθεια (εκτός αυτής των πιο πάνω φωτογραφιών που είναι από τα παιδιά που δεν φέρνουν κέρδη), είναι πως όταν βλέπετε οι εταιρείες κάθε είδους να έχουν ανακαλύψει το διαδίκτυο και την δυναμική του για την προώθηση και την προπαγάνδα τους, τα πράγματα είναι δυσοίωνα όσον αφορά τις μελλοντικές ελευθερίες του διαδικτύου, καθώς θα έρθει η ώρα που οι εταιρείες θα το θεωρήσουν απόλυτα δικό τους κτήμα.

Λίγες ημέρες πριν, τον Οκτώβρη του 2015, ένας βουλευτής και πρώην δημοσιογράφος, εμφανώς τεχνολογικά αναλφάβητος, αλλά έχοντας αντιληφθεί την δυναμική που έχει το διαδίκτυο και τα social-media, ζητούσε να επιβληθεί φορολόγηση στο Facebook στην ελλάδα. Το μόνο βέβαιο πάντως είναι ότι άπαντες έχουν αντιληφθεί πως το διαδίκτυο και τα social-media έχουν μια δυναμική που αν συνδυαστεί σωστά, μπορεί να αποβεί κερδοφόρα. Προσθέστε τώρα και τα παιδιά σε αυτό (όχι τα πιο πάνω, μα τα άλλα, τα λευκά) και μπορείτε να έχετε ένα φοβερό αποτέλεσμα.

paidia1

Για παράδειγμα, με έναν συνδυασμό των δυο παραπάνω (παιδιών και social-media), θα μπορούσες να κάνεις μια χάρμα διαφήμιση πολλών χιλιάδων ευρώ, ξοδεύοντας μόνο τόσα όσα παίρνει ένας συνταξιούχος τον μήνα! Λαμπρό; Επιχειρηματικότατο;

ete1

Κάπως έτσι λοιπόν, σκέφτηκε και η Εθνική Τράπεζα (το «εθνική» κατ’ όνομα μόνο βέβαια, όπως και κάθε τι «εθνικό» άλλωστε) η οποία ξεκίνησε μια καμπάνια με την ονομασία #irunmarathon που, όπως λέει, πρόκειται για έναν μαραθώνιο ώστε να μαζευτούν χρήματα που θα τα διαθέσει (η τράπεζα) στο Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιά.

Πιο συγκεκριμένα – λέει – πως θα δώσει 0,5 ευρώ για κάθε tweet και share που έχει αυτό το hashtag:

ete9

Ωραία, θα πουν αρκετοί, είναι κάτι για καλό σκοπό, άρα πού το πρόβλημα;

Εκτός του «προβλήματος» με τις πιο πάνω εικόνες που φανερώνει την απροκάλυπτη υποκρισία, υπάρχει και κάτι άλλο:

Η ΕΤΕ λέει ψέματα και με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να κάνει σχεδόν τζάμπα μια διαφήμιση που, υπό άλλες συνθήκες, θα χρειαζόταν να ξοδέψει αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Και γιατί λέει ψέματα;

Με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα runmarathon.gr που δημιούργησε γι’ αυτόν τον σκοπό (τα μόνα της έξοδα δηλαδή), και μια ματιά στους όρους συμμετοχής αυτής της καμπάνιας με τον συνολικό τίτλο: «“SHARE YOUR LOVE FOR I-RUN”», μπορεί κανείς στην δεύτερη παράγραφο να ξεχωρίσει τις πιο κάτω γραμμές:

[…] Ρητά επίσης αναφέρεται ότι η ενέργεια θα ολοκληρωθεί και θα λήξει οριστικά όταν το σύνολο των αναρτήσεων που θα συγκεντρωθούν στο εικονικό ψηφιακό μωσαϊκό κοινωνικής προσφοράς θα φτάσει στον συνολικό αριθμό των 10.000 αναρτήσεων, όπως αυτές θα παρουσιαστούν στο microsite i-runmarathon.gr, ανεξάρτητα από την ορισμένη, πιο πάνω ημερομηνία λήξης του Προγράμματος (δηλαδή και νωρίτερα της 8ης Νοεμβρίου 2015).
[…] Το ύψος του τελικού ποσού που θα διαθέσει η Τράπεζα στον ως άνω Οργανισμό στο πλαίσιο του Προγράμματος εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας. Ως εκ τούτου, ο συμμετέχων στο Πρόγραμμα, ο ως άνω Οργανισμός ή/και οποιοσδήποτε τρίτος δεν αποκτούν οποιαδήποτε αξίωση έναντι της Τράπεζας για την καταβολή οποιουδήποτε ποσού στον ως άνω Οργανισμό ή σε οποιονδήποτε τρίτο.

ete2

Με απλά μαθηματικά δηλαδή, 10.000 αναρτήσεις διά 0.50€, μας κάνει 5.000€.

Να θυμίσουμε πάντως, πως η ΕTE είναι ήδη χορηγός του μαραθωνίου (άρα ο ανάλογος προϋπολογισμός υπάρχει) και η  αντίστοιχη καμπάνια έγινε πέρυσι (2014) για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Και από την άλλη, αναρωτιόμαστε, αν η ΕΤΕ ήθελε να κάνει δωρεά 5.000 ευρώ που γι’ αυτήν είναι ψίχουλα και σίγουρα δεν το κάνει χωρίς αντισταθμιστικούς παράγοντες, γιατί να δημιουργηθεί τόσος ντόρος; Για να δείξει ανθρώπινο πρόσωπο πριν τις κατασχέσεις; Τι;

Άραγε, πόσα χρήματα φορολογουμένων με παιδιά χρειάστηκε η Εθνική Τράπεζα για κεφαλαιοποίηση; Και τέλος πάντων, ειλικρινά πιστεύετε πως θα καθόταν κάποιος να μετρήσει τα hashtags, tweets και shares;

To πως η φάτσα σας και το link του social (πχ facebook) profile σας που είναι φάτσα-κάρτα σε αυτό το «μωσαϊκό» στην σελίδα τους δεν το λάβατε υπόψιν σας; Αναρωτιόμαστε για τον αριθμό των δεδομένων που θα συγκεντρωθούν από αυτή την «αγαθοεργία» των προθύμων ********…

Σε όσους/ες αντιτάξουν επιχειρηματολογία  «περί καλού σκοπού» και λοιπά, να τους θυμίσουμε πως μπροστά στις δράσεις αλληλεγγύης και στα όσα κάνουν αυτές οι ομάδες, τα της κάθε ΕΤΕ είναι ασημαντότητες.Για τι Αλληλεγγύη μιλάμε, την είδατε πουθενά να γίνεται viral, όπως το hashtag της τράπεζας;

Τα παιδιά, τα παιδιά όλου του κόσμου, θα έπρεπε να παίζουν και να μαθαίνουν, όχι να πνίγονται και και να λιώνουν σε νοσοκομεία.

 

Πηγή άρθρου

osarena.net By Helen

Αφού είναι τόσο φιλάνθρωποι γιατί δεν τα δίνουν απευθείας τα λεφτά και πρέπει να γίνει όλο αυτό;

Δωρεά είναι να δώσει η  5000 ευρω και να μην το μάθει κανείς . Αυτο που γίνετε τώρα είναι ξεκάθαρα διαφήμιση . Καμία φιλανθρωπία , καμία προσπάθεια ,  καθαρό marketing και το συχαινόμαστε όταν πατάνε πάνω στα παιδιά

Αν είσαι λίγο πιο προσεκτικός και διαβάσεις τους όρους θα δεις ότι το ποσό που θα προσφέρει η Εθνική Τράπεζα είναι καθορισμένο στις 5.000 ευρώ, καθώς ο αριθμός των post που θα καταμετρηθούν από την Εθνική Τράπεζα θα φτάνει έως τις 10.000. Αυτό σημαίνει πως όσα παραπάνω post θα γίνουν, δεν θα καταμετρηθούν για την προσφορά

Όποιος πιστεύει ότι τράπεζα και φιλανθρωπία πάνε μαζί , στην Ελλάδα είναι λάθος

Αυτά απο εμάς . Απο εκεί και πέρα ο κάθε χρήστης έχει την δική του γνώμη

Ίσως να μην είναι  απάτη αλλά είναι ντροπή!

Δείτε Ακόμα  :

Ακολουθείστε μας στο Facebook και κοινοποιήστε τη σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ

Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ

Για επικοινωνία με την σελίδα μας για τυχόν ερωτήσεις – απορίες – βοήθεια επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας πατώντας ΕΔΩ ή στην σελίδα μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Αν σας αρέσουν τα άρθρα μας και θέλετε να μας υποστηρίξετε ακολουθείστε μας στο Facebook και κοινοποιήστε τη σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθήστε μας στο Twitter πατώντας ΕΔΩ

 

 

Αρθρογράφος Ευτύχιος Αστανάστας

Δείτε επίσης

Οι 10 εντολές του Facebook

To Facebook είναι πια κομμάτι στην καθημερινή μας ζωή. Κάθε μέρα αφιερώνουμε αρκετές ώρες μπροστά …