Ενα παλιο παραπλανητικό μήνυμα άρχισε πάλι να κυκλοφορεί στο Facebook . Το μήνυμα προτρέπει όλους όσους το διαβάζουν να το αναδημοσιεύσουν άμεσα για να προστατέψουν τα δεδομένα τους.
Φυσικά αυτό δεν ισχύει καθώς στην εγγραφή, ο χρήστης αποδέχεται τους όρους χρήσης του κοινωνικού δικτύου.
Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Το κείμενο θα το δούμε στην παρακάτω φωτογραφία
Πρόκειται για «βελτιωμένο» κείμενο της παλιάς, κλασσικής μπούρδας
Νόμος τέθηκε σε ισχύ σήμερα για το FB . ΔΗΛΩΝΩ ότι η χρήση των προσωπικών μου δεδομένων και φωτογραφιών μου ανά πάσα στιγμή απαιτει την προσωπική μου έγκριση (Σύμβαση της Βέρνης).Όποιος μπορεί να διαβάσει αυτό το κείμενο να το αντιγραψει και να το δημοσιεύσει στον τοιχο του η στην αρχικη σελιδα του FB . Ετσι εχετε τεθεί υπό την προστασία του νόμου .Αναρτήθηκε προς τη διοίκηση του FB ότι από αυτή τη στιγμή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ καθε αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή των προσωπικών μου δεδομένων, καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου με βάση ειτε τον προσωπικο μου λογαριασμό στο FB είτε καθε προσωπικο μου περιεχόμενο.Το περιεχόμενο του παρόντος προφίλ είναι κάτω από το αόρατο σήμα “PRIVATE” και δεν πρέπει να διαταραχθεί. (UCC 1 1-308-1-103 Κατάσταση Ρωμαϊκή).Όλα τα μέλη καλούνται να δημοσιεύσουν αυτή την προκήρυξη σε αυτή τη μορφή, ή να συμπληρωθεί με νέα στοιχεία σχετικά με την κατάχρηση των δεδομένων η Εγγραφή στο FB και η ιδιωτική αλληλογραφία που υπαρχει για FB επικοινωνία. Εάν η δήλωση δεν δημοσιεύτει στον τοίχο σας, θα ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΙΩΠΗΡΑ οτι αποδέχεστε και ΕΓΚΡΙΝΕΤΕ τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων, βιογραφικά στοιχεία, φωτογραφίες και άλλα στοιχεία από το προφίλ σας.
Η συγκεκριμένη μούφα ανακυκλώνεται από το Νοέμβριο του 2012 και έχει κυκλοφορήσει σε πολλές παρόμοιες εκδοχές και σε πολλές γλώσσες.
Καταφέραμε επίσης να λύσουμε το μυστήριο του UCC 1 1-308-1-103!
Ο Νόμος UCC που αναφέρει το κείμενο είναι ο Uniform Commercial Code (Ενιαίος Εμπορικός Κώδικας) των ΗΠΑ που ψηφίστηκε το 1952 με σκοπό να ρυθμίζει τις διαπολιτιακές εμπορικές συναλλαγές εντός των ΗΠΑ.
Δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε πόσο σχετικός είναι αυτό ο νόμος με τα προσωπικά δεδομένα στο Facebook αλλά και πόσο μπροστά από την εποχή τους (60 χρόνια) ήταν οι νομοθέτες που τον θέσπισαν!
Θα σας βάλουμε και τις παραγράφους 1-308 και 1-103 (από τη βιβλιοθήκη της νομικής σχολής του πανεπιστημίου Cornell):
§ 1–308. Performance or Acceptance Under Reservation of Rights.
(a) A party that with explicit reservation of rights performs or promises performance or assents to performance in a manner demanded or offered by the other party does not thereby prejudice the rights reserved. Such words as “without prejudice,” “under protest,” or the like are sufficient.(b) Subsection (a) does not apply to an accord and satisfaction.
§ 1–103. Construction of [Uniform Commercial Code] to Promote its Purposes and Policies: Applicability of Supplemental Principles of Law.(a) [The Uniform Commercial Code] must be liberally construed and applied to promote its underlying purposes and policies, which are: (1) to simplify, clarify, and modernize the law governing commercial transactions; (2) to permit the continued expansion of commercial practices through custom, usage, and agreement of the parties; and (3) to make uniform the law among the various jurisdictions.(b) Unless displaced by the particular provisions of [the Uniform Commercial Code], the principles of law and equity, including the law merchant and the law relative to capacity to contract, principal and agent, estoppel, fraud, misrepresentation, duress, coercion, mistake, bankruptcy, and other validating or invalidating cause supplement its provisions.
(βλ. UCC 1 1-308-308 1-103)
και όπως πολύ σωστά μάντεψε η Φωτεινή Ντούρα πιο πάνω, το οποίο είναι η συνθήκη με την οποία ιδρύθηκε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης.
Το Νοέμβριο του 2012 έχει βγάλει και το ίδιο το Facebook ανακοίνωση https://www.facebook.com/fbprivacy/posts/367687683324900 σχετικά με τη συγκεκριμένη μούφα και τονίζει ότι τα προσωπικά στοιχεία και ο έλεγχός τους ανήκουν στους ίδιους τους χρήστες και μόνο, οι οποίοι έχουν και τον αποκλειστικό έλεγχο πάνω στο πώς θα τα κοινοποιούν.
Και στο κάτω κάτω αν θέλετε να προστατεύσετε τα προσωπικά σας δεδομένα, φωτογραφίες κ.α ο τροπος είναι πολύ απλός … Μην τα κοινοποιείτε στο facebook
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ
Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθήστε μας στο Twitter πατώντας ΕΔΩ