Διευκολύνσεις στους συνδρομητές της Μάνδρας , Νέας Περάμου , Μεγάρων , Σύμης και Μεγάρων απο Nova , Cosmote , Wind , Cyta
Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Διευκολύνσεις στους συνδρομητές της Μάνδρας , Νέας Περάμου , Μεγάρων , Σύμης και Μεγάρων απο Nova , Cosmote , Wind , Cyta
Nova
Η Nova εκφράζει τη βαθιά της οδύνη για την τραγική απώλεια των συνανθρώπων μας εξαιτίας της φυσικής καταστροφής στη Μάνδρα, στη Νέα Πέραμο και στα Μέγαρα καθώς και τα ειλικρινή συλλυπητήριά της στις οικογένειές τους ενώ συμπαρίσταται στη δοκιμασία των κατοίκων της Σύμης.
Από τις πρώτες ώρες της καταστροφής, όλες οι τεχνικές υπηρεσίες της Nova τέθηκαν σε πλήρη συναγερμό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες στη δυσλειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών της (σταθερή τηλεφωνία και internet) λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης. Η Nova δεσμεύεται να παράσχει κάθε, σχετική με τις υπηρεσίες της, δυνατή βοήθεια και διευκόλυνση προς τους συνδρομητές της που ζουν στις πληγείσες περιοχές.
Σε πρώτη φάση, η Nova ανακοινώνει ότι μέχρι την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017 παύει κάθε διαδικασία φραγής, προσωρινής ή οριστικής, για όλες τις υπηρεσίες της (internet, σταθερή τηλεφωνία, συνδρομητική TV) για τις περιοχές της Μάνδρας, της Νέας Περάμου, των Μεγάρων και της Σύμης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι συνδρομητές όλων των υπηρεσιών της Nova μπορούν να απευθύνονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831 και στο κατάστημα της Nova στα Μέγαρα (28ης Οκτωβρίου 46, ΤΚ: 19100, τηλ.: 22961-11819, e-mail: megara@novashops.gr).
Cosmote
Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και στο νησί της Σύμης που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:
• 1500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από 15/11 έως 22/11.
• 1500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από 15/11 έως 22/11.
• 1GB internet, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, καρτοκινητής & καρτοσυμβολαίου, ισχύος 5 ημερών, από την ενεργοποίησή του.
Οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώθηκαν για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων των λεπτών ομιλίας και internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.
Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και Σύμη, μέχρι και τις 15/12/17.
Οι κάτοικοι σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και στο νησί της Σύμης, θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά εντός Ελλάδας, έως και τις 22/11.
Wind
Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Νέα Πέραμο και την Μάνδρας Αττικής ύστερα από τα σφοδρά τοπικά καιρικά φαινόμενα, ενημερώνει τους κατοίκους των περιοχών και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα σε όλους τους:
• πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
• κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q
προσφέρεται από τις 16 Νοεμβρίου ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).
Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.
Τα καταστήματα WIND σε: Νέα Πέραμο (28ης Οκτωβρίου 229 Τηλ.: 2296034336), Ελευσίνα (Ηρώων Πολυτεχνείου 38 Τηλ.: 2105545300), Ασπρόπυργο (Λεωφόρος Δημοκρατίας 20 Τηλ.: 2105580822) και Μέγαρα (28ης Οκτωβρίου και Ξεκούκη Τηλ.: 2269021360) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί.
Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή της Δυτικής Αττικής για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, με στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία των υποδομών κινητής, σταθερής και Internet της WIND, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Cyta
Η Cyta Ελλάδος αντιλαμβανόμενη το μέγεθος της καταστροφής που υπέστησαν Μάνδρα και Νέα Πέραμος, από τις φονικές πλημμύρες, προχωρά σε ενέργεια ένδειξης αλληλεγγύης προς τους πελάτες Σταθερής και Κινητής, ιδιώτες και επιχειρήσεις, που εδρεύουν στις περιοχές αυτές και ενημερώνει ότι:
- Μηδενίζονται οι λογαριασμοί Σταθερής και Κινητής Συμβολαίου με ημερομηνία έκδοσης 01.12.2017 για όλους τους οικιακούς και επιχειρηματικούς πελάτες.
- Αναστέλλονται οι διαδικασίες φραγής υπηρεσιών Σταθερής και Κινητής Συμβολαίου μέχρι και τις 31.12.2017, για όλους τους οικιακούς και επιχειρηματικούς πελάτες. Αφορά σε φραγές οριστικές και προσωρινές.
- Οι υφιστάμενοι πελάτες Καρτοκινητής λαμβάνουν από σήμερα αυτόματα 2000’ δωρεάν για χρήση προς όλα τα δίκτυα.
Στόχοι της ενέργειας είναι η συμβολή της εταιρείας στην οικονομική ανακούφιση των πελατών της που έχουν πληγεί καθώς και η διευκόλυνση τους στην κάλυψη των αυξημένων επικοινωνιακών αναγκών που έχουν προκύψει αυτές τις μέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με το 13877.
Πηγές : Nova , Cosmote , Wind , Cyta