Το Facebook θα “υποβιβάζει” τα posts που ζητούν Like , Comment ή share

1028

Λίγο ή πολύ, όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι με φράσεις τύπου: «Κάνε like στη σελίδας μας, κοινοποίηση (Share) και σχόλιο κάτω από το post για να κερδίσεις το μεγάλο δώρο». Αυτή την τακτική αποφάσισε να «καταπολεμήσει» το Facebook υποβιβάζοντας τα posts που ζητάνε κάτι τέτοιο.

Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ως μέλος μιας συνεχούς, τακτικής ενημέρωσης του αλγορίθμου που ως στόχο του έχει τη μείωση των clickbait ειδήσεων που κατακλύζουν την αρχική σελίδα των χρηστών, το Facebook ανακοίνωσε οτι αρχής γενομένης από αυτήν την εβδομάδα θα υποβαθμίζει τις δημοσιεύσεις που ζητούν like. Πρόκειται για το γνωστό Engagement Bait που συναντάται υπό ποικίλες – αλλά ταυτόσημες – μορφές και σας ζητά να εμπλακείτε στη δημοσίευση (με τον έναν ή τον άλλον τρόπο) με σκοπό να βρεθεί στην αρχική σελίδα ακόμη περισσοτέρων χρηστών.

Οι δημοσιεύσεις με φράσεις του τύπου “Κάντε tag τον φίλο σας που του αρέσει να […]” ή “Αφήστε comment με τα τρία τελευταία ψηφία του κινητούς σας τηλεφώνου για να [..]” αποτελούν μερικά μόνο παραδείγματα αυτού. Το Facebook εξέτασε και ταξινόμησε εκατοντάδες χιλιάδες δημοσιεύσεων με σκοπό να μάθει στον αλγόριθμό του μέσω μιας διαδικασίας machine learning, όχι μόνο να αναγνωρίζει αλλά και να ξεχωρίζει τα διάφορα είδη του engagement bait, αποτρέποντας τοιουτοτρόπως μια μελλοντική παρεξήγηση με δημοσιεύσεις που προσπαθούν για παράδειγμα να μαζέψουν χρήματα για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό, ή ζητούν ταξιδιωτικές συμβουλές.

Τα λεγόμενα engagement baits είναι μια τακτική, προκειμένου μια ανάρτηση να αυξήσει περισσότερο τη διείσδυσή της στους χρήστες. Προς αυτή την κατεύθυνση ζητούν like, comment, share ή tag.

Από αυτήν την εβδομάδα όμως, το Facebook θα υποβιβάζει αυτά τα post, ιδιαίτερα αν ο χρήστης ή η σελίδα που τα αναρτούν το κάνουν πολύ συχνά.

Posts που ζητούν βοήθεια, συμβουλές ή προτάσεις δεν θα επηρεαστούν από την αλλαγή στον αλγόριθμο.

Δεδομένου ότι τέτοιου είδους αναρτήσεις θεωρούνται ως spam από το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, το Facebook ευελπιστεί ότι θα αυξήσει την αυθεντικότητα των αναρτήσεων που εμφανίζονται στις ενημερώσεις του χρήστη. Σύμφωνα με το Facebook, πρόκειται για το επόμενο βήμα, ύστερα από την αντιμετώπιση των άρθρων click bait.

Πηγές : UnboxholicsTechblog , TechCrunch

Με 23 Χρόνια εμπειρία στο διαδίκτυο , γνωρίζω και τα καλά και τα κακά του διαδικτύου και μανιακός με την τεχνολογία , κατασκευές ιστοσελίδων , φιλοξενια ιστοσελίδων . Πολυετή εμπειρία πάνω στην ασφάλεια του Διαδικτύου και ειδικά στα Social Media . Εργάζομαι πάνω σε Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις , Συστήματα Πυρανίχνευσης , Συστήματα Parking , Φωτισμούς ασφαλείας , Hotel Access , Συναγερμούς . Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με την μεγάλη μου αγάπη τον Προσκοπισμό . Είμαι βαθμοφόρος - στέλεχος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων και έχω καθήκοντα Υπαρχηγού Συστήματος στο 5ο Σύστημα Προσκόπων Βέροιας ( Www.Proskopoi.Gr ) ο οποίος Προσκοπισμός είναι μια εθελοντική, πολιτική , μη κομματική, παιδαγωγική κίνηση για νέους ανθρώπους, ανοικτή σε όλους χωρίς διακρίσεις που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1910 , έχοντας αυτή τη στιγμή πάνω από 25,000 ενεργά μέλη σε 350 γειτονιές σε ολόκληρη την Ελλάδα . Συστάθηκε με το Νόμο 1066/1917 και αποτελεί Ίδρυμα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) . Έχει χαρακτήρα κοινωφελή μη κερδοσκοπικό και εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων . Αποστολή του Προσκοπισμού είναι να συμβάλλει στη διαπαιδαγώγηση των νέων μέσω ενός συστήματος Αξιών και να βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, όπου οι άνθρωποι ολοκληρώνονται ως άτομα και διαδραματίζουν έναν εποικοδομητικό ρόλο στην κοινωνία .