Αρχική » Hoax-Chain-Phishing-Scam-Spam-Worm » Μας ψεκάζουν ; Αλήθεια ή μύθος ; Φυσικά μύθος !!!

Μας ψεκάζουν ; Αλήθεια ή μύθος ; Φυσικά μύθος !!!

plane6

Μην ξεχνάτε ενα Like στην σελίδα μας στο Facebook

πατώντας εδώ https://www.facebook.com/SafeInternetGr

Η παραπάνω φωτογραφία κανει εδώ και πάρα πολύ καιρό βόλτες στο διαδίκτυο με τίτλο Δείτε πως είναι μέσα τα αεροπλάνα . ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Φωτογραφίες ΒΟΜΒΑ

 

7612459_orig

Ακολουθεί κείμενο απο την σελίδα greeksceptic.com

Από μικρός θυμάμαι κοίταζα τον ουρανό και έβλεπα μακριές άσπρες γραμμές σαν στενά, λεπτά σύννεφα. Είχα ρωτήσει τους γονείς μου τί είναι αυτά και μου είχαν πει πως είναι τα ίχνη από τα αεροπλάνα που πετάνε ψηλά. Η μητέρα μου ήταν για αρκετά χρόνια αεροσυνοδός οπότε, στο παιδικό μυαλό μου, ήξερε τα πάντα για τα αεροπλάνα και δεν τίθετο θέμα αμφισβήτησης.

Στην πορεία των χρόνων οι άσπρες γραμμές δεν έφυγαν ποτέ εντελώς. Κάποιες φορές δεν έβλεπα καμία, άλλες πάλι έβλεπα πολλές μαζί, παράλληλες, κάθετες, σε διάφορες γωνίες μεταξύ τους, χοντρές, λεπτές. Μερικές έσβηναν γρήγορα, άλλες έμεναν για ώρες. Δεν έδινα όμως περισσότερη σημασία διότι ήξερα τι ήταν.

Έτσι νόμιζα, αλλά έκανα λάθος.

Πριν από μερικά χρόνια, για πρώτη φορά στη ζωή μου, ανακάλυψα πως αυτές οι γραμμές δεν είναι αθώα ίχνη αεροπλάνων, αλλά χημικές ουσίες που “φτύνουν” τα αεροπλάνα με σκοπό…. -εδώ είχα μπερδευτεί. Άρχισα να ψάχνω το φαινόμενο στο διαδίκτυο, την πηγή της αλήθειας, αλλά όσο έψαχνα τόσο οι  απόψεις για το θέμα διέφεραν.

Φαινόταν πως όλοι όσοι έγραφαν γι’αυτά τα ίχνη συμφωνούσαν πως ήταν χημικά με κακούς σκοπούς, αλλά δεν συμφωνούσαν σχετικά με την αιτία ύπαρξής τους. Άλλοι έλεγαν πως ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του καιρού έτσι ώστε να μειωθούν οι βροχές σε διάφορα σημεία της γης με αποτέλεσμα να καταστραφούν τα φυτά προκειμένου κάποια χώρα να αποδυναμωθεί. Άλλοι έλεγαν πως ήταν μια προσπάθεια να μας σκοτώσουν όλους προκειμένου να μειωθεί ο πληθυσμός της γης. Άλλοι, τέλος, ήταν σίγουροι πως όλα αυτά ήταν μια προσπάθεια για να ελέγξουν κάποιοι το μυαλό μας και να γίνουμε “πρόβατα” ώστε, όταν αποκαλυφθεί πως οι άρχοντες του πλανήτη είναι ερπετόμοφοι, εμείς να μη φέρουμε αντίσταση.

Η αλήθεια είναι πως ακόμα και σήμερα, η κοινότητα που πιστεύει πως τα λευκά ίχνη των αεροπλάνων είναι χημικά, δεν έχει καταλήξει στην αιτία ύπαρξής τους. Όλοι έχουν κάτι να πουν και αν ψάξετε λίγο παραπάνω θα βρείτε και άλλους λόγους πέραν αυτών που αναφέρω.

Ένα άλλο θέμα το οποίο είναι αρκετά ασαφές είναι το τι περιέχουν αυτά τα χημικά που ψεκάζουν. Τα πιο “συνηθισμένα” χημικά που αναφέρονται είναι αλουμίνιο, βάριο, ασβέστιο, μαγνήσιο και τιτάνιο.

Σχετικά με τα Condensation Trails (contrails)

Τελικά η μητέρα μου είχε δίκιο. Τα λευκά ίχνη που βλέπουμε πίσω από τα αεροπλάνα είναι παγωμένη υγρασία που παράγεται από την καύση του καυσίμου του αεροπλάνου, όχι όμως αποκλειστικά.

Τα contrails δημιουργούνται από τα αεροπλάνα. Όταν καίγεται το καύσιμο παράγει, μεταξύ άλλων, νερό το οποίο βγαίνει από τις τουρμπίνες σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και με μεγάλη πίεση. Όταν αυτό το νερό, που είναι σε μορφή υδρατμών, συναντήσει την ατμόσφαιρα και αν η θερμοκρασία είναι κάτω από -40C, παγώνει αμέσως και φαίνεται σαν μια λευκή γραμμή πίσω από το αεροπλάνο. Η δημιουργία αυτών των ιχνών εξαρτάται από:

  • τη θερμοκρασία της ατμόσφαιρας
  • την ποσότητα των υδρατμών που δημιουργεί η συγκεκριμένη μηχανή
  • την υγρασία στην ατμόσφαιρα
  • την πίεση της ατμόσφαιρας

Καθώς οι υδρατμοί βγαίνουν από τη τουρμπίνα του αεροπλάνου, συναντούν τον κρύο αέρα και παγώνουν. Αν όμως ο αέρας δεν είναι αρκετά κρύος και δεν έχει κορεστεί από υγρασία, τότε το ίχνος δεν δημιουργείται. Αντιθέτως, όσο πιο κρύος είναι ο αέρας, τόσο λιγότερη υγρασία μπορεί να αποθηκεύσει και συνεπώς τόσο πιο έντονο είναι το ίχνος. Επίσης εάν οι καιρικές συνθήκες δεν αλλάξουν τότε το ίχνος μπορεί να παραμείνει στον ουρανό για ώρες. Αντιθέτως, όσο περισσότερη υγρασία μπορεί να απορροφήσει ο αέρας, τόσο πιο γρήγορα θα σβήσει το ίχνος

600px-contrail

Contrails μπορούν επίσης να δημιουργηθούν και κατά την απογείωση, αν ο αέρας είναι αρκετά κρύος (έχουμε δει παρόμοια φαινόμενα στην Αλάσκα) ακόμα και στα άκρα των φτερών, όχι από την υγρασία των κινητήρων αλλά από την πίεση της άκρης του φτερού στην υγρασία που περιέχεται στον αέρα. Το ίδιο μπορούμε να δούμε και στους έλικες.

skitched-20120930-102637

Τα contrails είναι ένα γνωστό φαινόμενο του οποίου το μηχανισμό δημιουργίας γνωρίζουμε πολύ καλά και μπορούμε να αναπαράγουμε κατά βούληση. Συνεπώς η επιστήμη έχει κλείσει για αυτό το θέμα.

Οι θεωρίες συνομωσίας συνεχίζουν οπότε θα ασχοληθώ από εδώ και πέρα με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ.

Προειδοποιώ πως δεν θα αγγίξω κάθε μια λεπτομέρεια των θεωριών αυτών. Δεν έχει νόημα να ασχοληθώ με κάθε φωτογραφία και κάθε εικόνα με γραμμές στον ουρανό προκειμένου να εξηγήσω αυτό που λέω. Είναι σημαντικό επίσης να θυμίσω πως δεν μπορώ να αποδείξω πως ψεκασμοί (όπως τους περιγράφουν οι θεωρίες αυτές) δεν συμβαίνουν. Το να αποδείξω το αρνητικό είναι σχεδόν αδύνατο.

Αντιθέτως είναι υποχρέωση αυτών που πιστεύουν στις θεωρίες αυτές να δώσουν αποδείξεις που θα μου αλλάξουν τη γνώμη. Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και η γνώμη μου δεν έχει αλλάξει.

Ας δούμε λοιπόν τι μας προτείνουν ως αποδείξεις για τους ψεκασμούς αυτές οι θεωρίες συνομωσίας.

  • Φωτογραφίες και video με ίχνη στον ουρανό, ακόμα και σε σχηματισμούς.
  • Αναλύσεις νερού (πάνω από τα οποία έχει γίνει ψεκασμός).
  • Φωτογραφίες με δεξαμενές μέσα σε αεροπλάνα.
  • Μαρτυρίες εμπλεκόμενων ατόμων.
  • Αρχεία με πατέντες αεροψεκασμού.
  • Η Monsanto θέλει να δημιουργήσει φυτά ανθεκτικά στο Αλουμίνιο.

Φωτογραφίες και video

Οι φωτογραφίες και τα video που κυκλοφορούν συνήθως είναι από απλά contrails. Μερικές είναι ψεύτικες, φτιαγμένες για να δημιουργήσουν αίσθηση, αλλά αυτές δεν είναι πολλές. Αυτό που τονίζουν τα άτομα που πιστεύουν στους ψεκασμούς είναι οι περιπτώσεις που τα ίχνη μοιάζουν να διακόπτονται και να ξαναρχίζουν. Ή οι περιπτώσεις  που τα ίχνη ξεκινάν από τις άκρες των φτερών όπου δεν υπάρχουν κινητήρες για να τα δημιουργήσουν. Έχοντας όμως δει νωρίτερα πως δημιουργούνται τα contrails μπορούμε να καταλάβουμε πως προκύπτουν αυτές οι διαφοροποιήσεις που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Όπως είπαμε, η μορφή του ίχνους έχει να κάνει με διάφορους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η υγρασία του αέρα και η θερμοκρασία αλλά και με το μέγεθος του κινητήρα και την ταχύτητα του αεροπλάνου.

 

041_filtered-1-20120930-152515
spanish_air_force_hercules_contrail-20120930-102153
1411-a388singapore9v-skd-20120929-134438
1053-a319koralbluesu-20120929-133910

Με τον ίδιο τρόπο καταλαβαίνουμε γιατί κάποια ίχνη διαλύονται αμέσως ενώ άλλα παραμένουν ώρες ολόκληρες και πολλές φορές απλώνονται στον ουρανό, αλλά και γιατί μερικά διακόπτονται και μετά ξεκινούν πάλι. Η συντριπτική πλειοψηφία των φωτογραφιών εξηγούνται εύκολα από την επιστήμη. Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο.

Αναλύσεις νερού

Μια από τις πιο διάσημες αναλύσεις νερού που αναφέρεται και στην ταινία “What in the world are they spraying”, είναι η παρακάτω, που υποτίθεται πως δείχνει δείγμα που έπρεπε να έχει αποκλειστικά νερό, να περιέχει αλουμίνιο, βάριο και στρόντιο. Θα ήταν πραγματικά περίεργα τα αποτελέσματα αν όντως ήταν νερό αυτό που ανέλυσαν. Αλλά, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, η ανάλυση έγινε στο sludge, που σημαίνει στο κατακάθι του βυθού της λίμνης. Εκεί δηλαδή που καταλήγουν όλα.

contrailscience-com_files_chemtrails_basic_lab_report-pdf-20110820-0941031

Είναι απολύτως λογικό ο βυθός μιας λίμνης να έχει μαζέψει, μετά από άγνωστο χρονικό διάστημα, υλικά σε ποσότητες μεγαλύτερες από ότι θα περιμέναμε να βρούμε στο νερό. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το αλουμίνιο είναι το πιο κοινό μέταλλο στη γη και πως το βρίσκουμε σχεδόν παντού σε διαφορετικές συγκεντρώσεις. Το βρίσκουμε ακόμα και στον αέρα και αυτό συμβαίνει γιατί όταν αποσαρθρώνονται τα βράχια, σκόνη αλουμινίου απελευθερώνεται στον αέρα.

Οι υπόλοιπες μετρήσεις αυτής της ανάλυσης δεν χρησιμοποιούνται σε αυτή την ταινία διότι οι δημιουργοί της δεν μπορούν να αποδείξουν τη σχέση τους με τους ψεκασμούς. Όποια ανάλυση  έχω δει στο διαδίκτυο η οποία υποτίθεται πως υποστηρίζει τα επιχειρήματα των θιασωτών των θεωριών συνομωσίας, εμφανίζει παρόμοια προβλήματα.

Ένα από αυτά, και με αυτό θα κλείσω το θέμα, είναι πως όσες ποσότητες νερού και αν αναλύσουμε, αν δεν μπορούμε  να αποκλείσουμε  100% την πιθανότητα επιμόλυνσής τους από άλλες πηγές πέραν αυτής που προσπαθούμε  να ερευνήσουμε, τότε δεν μπορούμε να έχουμε μια έγκυρη ανάλυση και τα αποτελέσματα δεν μπορεί να είναι κατηγορηματικά.

Φωτογραφίες με δεξαμενές

Πολλές φωτογραφίες έχουν κυκλοφορήσει αλλά η πιο διάσημη είναι αυτή.

F1

Σε αυτή τη φωτογραφία βλέπουμε το εσωτερικό ενός αεροπλάνου και μια σειρά από δεξαμενές. Στον τοίχο έχουμε ένα προειδοποιητικό μήνυμα και από κάτω είναι γραμμένες οι λέξεις “HAZMAT DANGER”. Οι λέξεις αυτές είναι συντόμευση του Hazardous Material και σημαίνουν “επικίνδυνα υλικά”. Το πρόβλημα είναι πως με ελάχιστο ψάξιμο στο διαδίκτιο μπορούμε να βρούμε αυτή τη φωτογραφία, από την αρχική πηγή, χωρίς τις λέξεις HAZMAT DANGER κάτω από το μήνυμα. Η φωτογραφία αυτή έχει “πειραχτεί” προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις. Στη πραγματικότητα το αεροπλάνο αυτό είναι εκπαιδευτικό και οι δεξαμενές έχουν νερό το οποίο μεταφέρεται από τη μια μεριά του αεροπλάνου στην άλλη προκειμένου να γίνει προσομοίωση απότομης αλλαγής κέντρου βάρους κατά τη διάρκεια της πτήσης. Παρόμοιες φωτογραφίες με δεξαμενές είναι διαθέσιμες και για άλλους τύπους αεροπλάνων.

Μαρτυρίες εμπλεκομένων ατόμων

Θα ήταν λογικό να υποθέσουμε πως αφού οι ψεκασμοί συμβαίνουν εδώ και χρόνια, όλο και κάποιος θα έβγαινε να πει κάτι για αυτούς. Αυτό πραγματικά έχει γίνει! Έχω τουλάχιστον τρία παραδείγματα ατόμων που ισχυρίζονται πως, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι εμπλεκόμενοι στη συνομωσία και πως έχουν δει με τα ίδια τους τα μάτια τα χημικά, τους σωλήνες, τα αεροπλάνα κτλ. Δυστυχώς κανένας δεν έχει προσφέρει χειροπιαστές αποδείξεις πως αυτό που λέει είναι αλήθεια και έτσι, αναπόφευκτα, οι μαρτυρίες τους έχουν την ίδια βαρύτητα με αυτόν που λέει πως ο Σβαρτζενέγκερ είναι ρομπότ.

Αρχεία με πατέντες συσκευών αεροψεκασμού

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως τέτοια αρχεία υπάρχουν. Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι άνθρωποι εδώ και χρόνια σκεφτόμαστε με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε  να ελέγξουμε το κλίμα της γης. Αυτές οι πατέντες μηχανημάτων ψεκασμού παίζουν αυτό το ρόλο .  Επίσης δεν αμφιβάλλω  πως έχουν γίνει πολλές συζητήσεις σχετικά με τη τροποποίηση του καιρού σε “υψηλό” επίπεδο. Ο άνθρωπος από τη πρώτη του μέρα στον πλανήτη προσπαθεί να ελέγξει τη φύση. Θα ήταν παράλογο αν δεν προσπαθούσε να ελέγξει τον καιρό. Φυσικά υπάρχουν τέτοιες πατέντες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αποδεικνύουν την ύπαρξη αεροψεκασμών όπως μας τους περιγράφουν τα άτομα που πιστεύουν σε αυτούς.

Η Monsanto και τα μεταλλαγμένα φυτά

Ένα ακόμα επιχείρημα υπέρ των αεροψεκασμών είναι πως η Monsanto, η μεγάλη εταιρία παραγωγής γενετικά τροποποιημένων φυτών, προσπαθεί να φτιάξει κάποιο φυτό που να είναι ανθεκτικό στο αλουμίνιο. Αυτό είναι, υποστηρίζουν, απόδειξη πως γνωρίζει για τους αεροψεκασμούς και πως προσπαθεί να βγάλει χρήματα από αυτό. Έχουμε μιλήσει ακροθιγώς για το αλουμίνιο και είναι ευκαιρία να δείξουμε ένα γράφημα για να γίνει πιο κατανοητή η κατάσταση.

mineral_graph-1_489c397245-20101026-100306

Εδώ βλέπουμε τις αναλογίες των διαφόρων μετάλλων στο φλοιό της γης. Είναι προφανές πως μετά τη σιλικόνη, που είναι κυρίως σε μορφή άμμου, το αλουμίνιο είναι το πιο συνηθισμένο. Είναι λοιπόν λογικό η Monsanto να προσπαθεί να φτιάξει φυτά που να είναι ανθεκτικά σε αυτό. Αν το πετύχει θα δοθεί η ευκαιρία  σε χιλιάδες ανθρώπους να καλλιεργήσουν εκτάσεις στις οποίες υπάρχει πολύ αλουμίνιο σήμερα.

Τελικά από τα επιχειρήματα υπέρ της συνομωσίας των ψεκασμών τί μας μένει; Δεν έχουμε καμία χειροπιαστή απόδειξη για τους ψεκασμούς, αλλά έχουμε πολλές αμφιβολίες σχετικά με τη συνωμοσία.

Ερωτήσεις

Θα κλείσω αυτό το άρθρο με τις παρακάτω παρατηρήσεις-ερωτήσεις για τις οποίες χρειάζομαι διευκρινήσεις:

  • Αν υποθέσουμε πως κάθε αεροπλάνο που πετάει έχει πλήρωμα τριών ατόμων, προσωπικό εδάφους 6 ατόμων και άλλους 4 τεχνικούς , τότε φτάνουμε στον αριθμό των 13 ατόμων ανά αεροπλάνο που, λόγο της θέσης τους, θα πρέπει να γνωρίζουν για τους ψεκασμούς αυτούς. Αν σε αυτό υπολογίσουμε πως οι πτήσεις που γίνονται κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο είναι περίπου 50.000, τότε μιλάμε για 650.000 άτομα ανά τον κόσμο, κάθε μέρα, που ξέρουν για το θέμα αυτό και δεν μιλούν. Τα παραπάνω νούμερα είναι βέβαια συντηρητικά διότι δεν περιλαμβάνουν βάρδιες, προϊσταμένους, καθώς και άλλα άτομα σχετικά με πτήσεις όπως μεταφορείς αποσκευών κτλ. Κανείς δε μιλάει; Όλοι είναι πληρωμένοι ή φοβισμένοι; Κάτι τέτοιο θα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί γιατί, υπολογίζοντας πρόχειρα, θεωρώ πως για κάθε 20 άτομα που ξέρουν και δεν μιλούν, πρέπει να υπάρχει 1 άτομο που να τα φοβίζει ή να τα πληρώνει. Άρα ο αριθμός αυξάνεται κατά πολύ και τα έξοδα (για πληρωμές σιωπής) γίνονται αστρονομικά. Όσο μεγαλώνει μια θεωρία συνομωσίας τόσο πιο δύσκολο είναι να είναι αληθινή.
  • Όλοι αυτοί που ψεκάζουν ξέρουν πως όταν ψεκάζεις από τόσο ψηλά τα χημικά που ρίχνεις μπορεί να βρεθούν χιλιόμετρα μακριά λόγω των ανέμων. Συνεπώς δεν υπάρχει ασφαλές μέρος για να κρυφτείς από τους ψεκασμούς. Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα πως όλοι όσοι αναφέρθηκαν στην προηγούμενη παράγραφο, αλλά και αυτοί που κρυφά οργανώνουν το όλο σχέδιο για ίδιον όφελος, θέλουν να πεθάνουν τόσο αυτοί όσο και οι οικογένειές τους. Πόσο πιθανό είναι να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
  • Αν θέλεις να ψεκάσεις με χημικά ένα πληθυσμό, είναι πιο εύκολο και αποτελεσματικό να το κάνεις από χαμηλό υψόμετρο το βράδυ και όχι όπως γίνεται τώρα. Γιατί λοιπόν να επιλεγεί αυτή η μέθοδος που μόνο αποτελεσματική δεν είναι;
  • Το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως γίνονται ψεκασμοί, μαζί τους και κάποιοι επιστήμονες, δεν είναι απόδειξη πως αυτό αληθεύει. Αντιθέτως, οι επιστήμονες θα έπρεπε να είναι σε θέση να μας δώσουν πιο εύκολα αποδείξεις σχετικά με το τι συμβαίνει μιας και σίγουρα καταλαβαίνουν την ανάγκη τους. Αντιθέτως δεν έχουμε καμία απόδειξη ούτε και από αυτούς.
  • Αν θέλεις να σκοτώσεις ανθρώπους με ψεκασμούς, ψεκάζεις χαμηλότερα για να σκοτώσεις μόνο αυτούς και όχι τυχαίους. Που είναι οι θάνατοι από τους ψεκασμούς; Μη μου πει κανείς για τον καρκίνο γιατί θα ζητήσω στοιχεία και δεν τα έχετε.
  • Αν θέλεις να μειώσεις την ηλιοφάνεια και το φαινόμενο του θερμοκηπίου ή να αλλάξεις τον καιρό, πρέπει να ρίξεις ανακλαστική σκόνη πιο ψηλά από εκεί που πετάνε τα αεροπλάνα, όχι στη τροπόσφαιρα αλλά στη στρατόσφαιρα, αλλιώς η σκόνη θα ξαναπέσει στο κεφάλι σου. Άρα γιατί μας λένε για γεωμηχανική και μας αποκαλούν παρωπιδιστές; Δεν ξέρουν πως η αλλαγή του κλίματος δεν μπορεί να έρθει με αυτή τη μέθοδο;
  • Αν πραγματικά προσπαθείς να σώσεις τον πλανήτη από οικολογική καταστροφή τότε δεν το κάνεις μυστικά, αλλά το λες σε όλους. Γιατί κανείς δεν το παραδέχεται λοιπόν;
  • Αν ισχυρίζεσαι πως οι νεφώσεις αυξάνονται εξαιτίας των ψεκασμών και άρα υπάρχει προσπάθεια ανατροπής του φαινόμενου του θερμοκηπίου, τότε γιατί εκατομμύρια μετρήσεις σε όλο τον πλανήτη δείχνουν αύξηση της θερμοκρασίας;
  • Αν τα πολιτικά αεροπλάνα κουβαλάνε μερικούς τόνους χημικά και αρκετά μηχανήματα ψεκασμού, γιατί σε καμία πτώση αεροπλάνου δεν έχουνε βρεθεί όλα αυτά στο έδαφος; Ακόμα και αν τα μάζεψαν γρήγορα, τα χημικά θα είχαν “ποτίσει” το έδαφος όπως κάνει η κηροζίνη. Που είναι αυτά τα χημικά;
  • Τα αεροπλάνα του ΝΑΤΟ είναι και αυτά υποχρεωμένα να πετάν έχοντας καταθέσει πλάνο πτήσης και έχοντας δώσει όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως και τα πολιτικά. Επιπλέον είναι πολύ λιγότερα από τα πολιτικά και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσαν να καλύψουν τις επιφάνειες που ισχυρίζεται η συνομωσία πως καλύπτουν. Χωρίς τη πολιτική αεροπορία, πως προλαβαίνουν τα Νατοϊκά να ψεκάσουν όλα αυτά τα τετραγωνικά χιλιόμετρα;

Συμπέρασμα

Αεροψεκασμοί γίνονται κάθε χρόνο για να καταστραφούν τα ζιζάνια που πλήτουν τις σοδιές. Όλα τα υπόλοιπα είναι παγάκια στον ουρανό και εγώ είμαι προφανώς μέρος της συνομωσίας. Δεν κοροϊδεύω τον εαυτό μου όμως, κανείς από αυτούς που τη πιστεύουν δεν πρόκειται να αλλάξει γνώμη από αυτά που λέω. Ελπίζω μονάχα να προλάβω αυτούς  που ακόμα αναρωτιούνται.

Αν κάποιος πραγματικά θέλει να μάθει ποιο αεροπλάνο πετάει πάνω από το κεφάλι του αυτή τη στιγμή και αφήνει ίχνος, δεν έχει παρά να βάλει στο κινητό του την εφαρμογή Plane Finder. Με λιγότερο από 5€ μπορεί να δει όλες τις λεπτομέρειες κάθε πολιτικού αεροπλάνου που πετάει σε όλο τον κόσμο. Με αυτές τις πληροφορίες θα μπορούσε, για παράδειγμα, αν δει κάποιο ύποπτο αεροπλάνο, να μάθει ποιο είναι και που θα προσγειωθεί και να ενημερώσει κάποιον ομοϊδεάτη του στην πόλη προορισμού προκειμένου να το ελέγξει (σχεδόν σε όλα τα αεροδρόμια υπάρχει τρόπος να χαζέψεις τα αεροπλάνα που πάνε και έρχονται). Τέλος πάντων, αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως αν το θες πολύ υπάρχει λύση και μόλις τη περιέγραψα.

Το θέμα είναι πως οι άνθρωποι που τα πιστεύουν αυτά δεν δέχονται άλλη άποψη. Όποιος τους λέει όχι είναι μέρος της συνομωσίας και προφανώς λέει ψέματα. Οι μόνοι που έχουν δίκιο είναι οι ίδιοι και θα παλέψουν να μας σώσουν όλους ακόμα και αν εμείς δεν τους υποστηρίζουμε. Πιστεύουν λοιπόν σε κάτι χωρίς να έχουν αποδείξεις και θεωρούν τους εαυτούς τους “μάρτυρες”.

 

Πηγή : greeksceptic.com 

Ευχαριστώ την σελίδα στο Facebook με τίτλο  Ελληνικά hoaxes για την δουλειά που κάνουν ψάχνοντας και εκείνοι με τις ώρες για μηνύματα απάτες . 

 

 

Αρθρογράφος Ευτύχιος Αστανάστας

Δείτε επίσης

Το ψεύτικο μήνυμα που κυκλοφορεί και καλά , από τον διευθυντή του facebook

Εδω και λίγες ημέρες κυκλοφορεί μια ανοησία , που αναφέρει οτι το κοινωνικό δίκτυο θα …