Αρχική » Τηλεφωνία » Cosmote » Διευκολύνσεις για τους πληγέντες από τον σεισμό στην Κω απο Nova , Vodafone , Wind , Cosmote

Διευκολύνσεις για τους πληγέντες από τον σεισμό στην Κω απο Nova , Vodafone , Wind , Cosmote

Η Nova , Vodafone , Wind και Cosmote εκφράζουν τη συμπαράσταση και την υποστήριξή τους στους πληγέντες από τον σεισμό κατοίκους της Κω και προχωρούν στις εξής ενέργειες, ώστε να διευκολύνουν την επικοινωνία των συνδρομητών τους στο νησί.

Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Δελτίο Τύπου: 

Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού και προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στο νησί.

Συγκεκριμένα:

– Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, στην Κω, έως και την Κυριακή 27 Αυγούστου.
– Οι συνδρομητές που λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
– Στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση ΔΕΝ θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Κατάστημα Nova στην Κω (Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 7 & Πίνδου 2, Τηλ.: 22420-22031) καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831.

Δελτίο Τύπου: 

Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της, που ζουν στην Κω που επλήγη από το σεισμό, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις μέρες.

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:

–  1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
– 600 SMS προς όλους και
– 600 ΜΒ

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Δελτίο Τύπου:

Αθήνα, 21 Ιουλίου 2017. Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Κω ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

– πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
– κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q προσφέρεται από σήμερα ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.

Το κατάστημα WIND στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND

Δελτίο Τύπου: 

Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Κω, που επλήγησαν από τον σεισμό και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

– 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.
– 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.

 

Είμαστε δίπλα στους συνδρομητές μας που βρίσκονται στην Κω και επλήγησαν από τον σεισμό και τους προσφέρουμε δωρεάν…

Posted by COSMOTE on Freitag, 21. Juli 2017

Σε όλους τους συνδρομητές Vodafone που κατοικούν στην Κω προσφέρουμε 1000’ χρόνο ομιλίας προς όλους, 600SMS και 600MB. Ε…

Posted by Vodafone Greece on Freitag, 21. Juli 2017

Προσπαθούμε να είμαστε πάντα κοντά στους πελάτες μας ειδικά όταν η ανάγκη για επικοινωνία είναι αυξημένη όπως στην Κω με…

Posted by WIND on Freitag, 21. Juli 2017

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Παιδόφιλοι στο facebook Μέρος 1ο

Παιδόφιλοι στο facebook Μέρος 2ο

Πόσο εύκολα μπορούνε να κλέψουνε τις φωτογραφίες των παιδιών στο Facebook

Ποιοι Είμαστε

Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ

Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ

Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθήστε μας στο Twitter πατώντας ΕΔΩ

Συμμετοχή στην κοινότητα μας στο Google+ πατώντας ΕΔΩ

 

Αρθρογράφος Ευτύχιος Αστανάστας

Δείτε επίσης

Αυτό το μωρό δεν έχασε την μητέρα του και δεν είναι η θεία του αυτή που τραγουδάει

Το διαδίκτυο και τα social media δεν είναι τόπος όμορφος και αγγελικά πλασμένος.  Ακόμα μία …