Μια νέα αλλαγή στον αλγόριθμό του ανακοίνωσε το Facebook, με την οποία δεν θα εμφανίζονται στο news feed του χρήστη διαφημίσεις, οι οποίες παραπέμπουν σε χαμηλής ποιότητας ιστοτόπους.
Ακολουθήστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στο γκρουπ μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Κριτική στην σελίδα Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μια νέα αλλαγή στον αλγόριθμό του ανακοίνωσε το Facebook, με την οποία δεν θα εμφανίζονται στο news feed του χρήστη διαφημίσεις, οι οποίες παραπέμπουν σε χαμηλής ποιότητας ιστοτόπους.
Ως χαμηλής ποιότητας website, το Facebook ορίζει όσους ιστότοπους έχουν περιεχόμενο χωρίς ουσία και καλύπτονται από κακόβουλες, σοκαριστικές ή ενοχλητικές διαφημίσεις. Τέτοιες είναι διαφημίσεις πορνογραφικού περιεχομένου ή οι διαφημίσεις που προσφέρουν για παράδειγμα προϊόντα που με θαυματουργό τρόπο καταπολεμούν το πάχος ή τους μύκητες.
Η Αλλαγή αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει το γνωστό κοινωνικό δίκτυο να αντιμετωπίσει τις ψευδείς ειδήσεις, καθώς συνήθως όσοι τις διαδίδουν έχουν οικονομικά κίνητρα και πολλές φορές υποκαλύπτουν την ψευδή πληροφορία σε διαφημίσεις.
Σύμφωνα με τον Greg Marra, Product Manager για το News Feed του γνωστού κοινωνικού δικτύου, οι χρήστες συχνά παραπονιούνταν για τις ειδήσεις του Facebook λόγω “Παραπλανητικού, ανεπιθύμητου ή χαμηλής ποιότητας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου σεξουαλικού, σοκαριστικού ή ενοχλητικού περιεχομένου“.
Σελίδες χαμηλής ποιότητας
- Περιλαμβάνει σελίδες με ιδιωτικό περιεχόμενο , όπως paywalls για να αυξήσουν τα εισοδήματά τους . Σελίδες που ζητάνε από τους επισκέπτες να εγγραφούν στο site για να συνεχίσουν την ανάγνωση.
- Με σεξουαλικά υπονοούμενα ή σοκαριστικό περιεχόμενο. Δείτε τις σχετικές πολιτικές για το Αισθησιακό περιεχόμενο και το περιεχόμενο ενηλίκων .
- Σελίδες που περιέχουν κακόβουλο ή παραπλανητικές διαφημίσεις που περιλαμβάνουν Απαγορεύμενο περιεχόμενο όπως ορίζεται στις πολιτικές του κοινωνικού δικτύου
- Η χρήση των pop-up ( αναδυόμενο παράθυρο δηλαδή καινούριο παράθυρο που ανοίγει από μόνο του ενώ σερφάρουμε στο internet , όταν πχ μπαίνουμε μέσα σε μία ιστοσελίδα ) διαφημίσεων οι οποίες διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη .
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει περάσει από κόσκινο εκατοντάδες χιλιάδες ιστοσελίδες που μοιράζονται το υλικό τους στο κοινωνικό δίκτυο έτσι ώστε να εντοπίσει και να εξοστρακίσει αυτές που κρίνονται χαμηλού επιπέδου, τόσο από τον αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης, όσο και από τις αναφορές των χρηστών. Εκτός, όμως, από την μείωση των εμφανίσεων στο News Feed, η Facebook δεν θα επιτρέπει και τη μετατροπή των αναρτήσεων αυτών των ιστοσελίδων σε διαφημίσεις
Η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook στην καταπολέμηση των ψεύτικων ειδήσεων , αλλά και να απομακρύνει τους απατεώνες που έχουν συχνά οικονομικά κίνητρα με ψευδή άρθρα τις πληροφορίες τους και στις διαφημίσεις
Η εφαρμογή του νέου μέτρου ξεκινά άμεσα σε όλες τις εκδόσεις και εφαρμογές του Facebook , επομένως , μέσα στις επόμενες εβδομάδες ίσως θα έχουμε ένα καλό δείγμα του νέου News Feed.
Πηγή άρθρου : Κώστας Βλαχάκης & Techblog.Gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Παιδόφιλοι στο facebook Μέρος 1ο
Παιδόφιλοι στο facebook Μέρος 2ο
Πόσο εύκολα μπορούνε να κλέψουνε τις φωτογραφίες των παιδιών στο Facebook
Τα τελευταία άρθρα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθηστε μας στο Facebook πατώντας ΕΔΩ
Συμμετέχετε στην ομάδα μας πατώντας ΕΔΩ
Επικοινωνία με την σελίδα μας πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθήστε μας στο Twitter πατώντας ΕΔΩ
Συμμετοχή στην κοινότητα μας στο Google+ πατώντας ΕΔΩ